Motorkap gestolen

Mwa bij mijn collega werd 3x zijn navi uit zijn Audi gehaald. Elke x werd het vervangen door de verzekering en konden ze makkelijk opnieuw toeslaan. Na de 3e x kreeg hij geen nwe meer.
Misschien bij doe rijschoolhouder staan de autos niet in het zicht.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Mwa bij mijn collega werd 3x zijn navi uit zijn Audi gehaald. Elke x werd het vervangen door de verzekering en konden ze makkelijk opnieuw toeslaan. Na de 3e x kreeg hij geen nwe meer.
Misschien bij doe rijschoolhouder staan de autos niet in het zicht.
En daar betaal je dan dikke premie voor. Ik had gezegd: dikke doei, op weg naar een andere verzekeraar.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
En ook die is op de hoogte gebracht en daar krijg je dus ook niets meer.
(Had een persoon die mijn Audi A4 heeft gekocht, kreeg zelf geen verzekering meer.)
Is mij meer een principe kwestie. Je vraagt er als auto eigenaar niet om dat je motorkap wordt gestolen. Ik zou dan niet verder willen met die verzekering en overstappen, niet om mijn gelijk te halen hoor.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik ben het helemaal met je eens, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar de vraag blijft of het overstappen helpt.
Nou ja, je betaald toch wel netjes de premie en het eigen risico gaat ook op en je levert wellicht ook schade vrije jaren in, of werkt dat niet zo als er iets van je auto wordt af gestolen?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Verschilt heel erg per verzekering ook. Bij mijn verzekeraar staat dit in de voorwaarden; (Interpolis)

Niet elke schade heeft gevolgen voor je schadevrije jaren.​

Het melden van ruitschade heeft bijvoorbeeld geen gevolgen voor jouw aantal schadevrije jaren. Er zijn geen gevolgen bij schades aan jouw eigen auto door:
  • een breuk, barst of sterretje in voor-, zij- of achterruit;
  • diefstal en inbraak;
  • rellen, brand en ontploffingen;
  • storm, bliksem, hagel, overstroming, aardbeving of een lawine;
  • joyriding;
  • botsingen met loslopende dieren.
Ook heb je geen terugval in schadevrije jaren als de schade verhaald kan worden op de tegenpartij. Verzamel daarom altijd foto's en ander bewijs als schade mogelijk de schuld is van de tegenpartij.

Ik ben namelijk echt niet van plan om ergens voor de betalen wat volledig buiten mijn macht ligt.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!