Cruz
Bekend lid
Motorkap van drie lesauto's gejat: 'Bizar en heel professioneel gedaan' - https://nos.nl/r/539187
Triest...
Triest...
Volkswagen
POLO AW Comfortline Business Executive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar betaal je dan dikke premie voor. Ik had gezegd: dikke doei, op weg naar een andere verzekeraar.Mwa bij mijn collega werd 3x zijn navi uit zijn Audi gehaald. Elke x werd het vervangen door de verzekering en konden ze makkelijk opnieuw toeslaan. Na de 3e x kreeg hij geen nwe meer.
Misschien bij doe rijschoolhouder staan de autos niet in het zicht.
En ook die is op de hoogte gebracht en daar krijg je dus ook niets meer.En daar betaal je dan dikke premie voor. Ik had gezegd: dikke doei, op weg naar een andere verzekeraar.
Is mij meer een principe kwestie. Je vraagt er als auto eigenaar niet om dat je motorkap wordt gestolen. Ik zou dan niet verder willen met die verzekering en overstappen, niet om mijn gelijk te halen hoor.En ook die is op de hoogte gebracht en daar krijg je dus ook niets meer.
(Had een persoon die mijn Audi A4 heeft gekocht, kreeg zelf geen verzekering meer.)
Nou ja, je betaald toch wel netjes de premie en het eigen risico gaat ook op en je levert wellicht ook schade vrije jaren in, of werkt dat niet zo als er iets van je auto wordt af gestolen?Ik ben het helemaal met je eens, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar de vraag blijft of het overstappen helpt.
Moet er wel bij vertellen was via de leasemaatschappij die verzekering. Misschien was de leasemaatschappij het zat.En daar betaal je dan dikke premie voor. Ik had gezegd: dikke doei, op weg naar een andere verzekeraar.
Dat zal zeker een rol gehad hebbenMoet er wel bij vertellen was via de leasemaatschappij die verzekering. Misschien was de leasemaatschappij het zat.
Tsja, zat of niet, fix je shit, haha.Moet er wel bij vertellen was via de leasemaatschappij die verzekering. Misschien was de leasemaatschappij het zat.
En die vind ik in zo'n geval de ergste.en dan heb je de verzekeringscriminelen die de schade niet uitkeren...
is dat zo ja?EN je levert 5 schadevrije jaren in zodra dit gebeurt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.