iichel
Exclusive lid
Prachtig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opel rijders zijn mietjes...........stuurverwarming, het moet nog gekker worden.Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is in de winter wanneer de auto zelf nog niet warm is! Mooie upgrade[emoji108]
Zit er op VAG auto's eigenlijk ook stuurverwarming? Heb het bij een Opel insignia wel een keer gehad, ook lekker haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stuurverwarming is zeker wel een mooie optie hoor. Ik had afgelopen winter twee weken een auto gebruikt met stuurverwarming, dat waren volgens mij ook de enige twee weken waarbij ik mijn beide handen op het stuur had.
Ik wil vloermatverwarming, lekkere warme voeten voor in de winter.....
Rijdt je op blote voeten dan [emoji23] Flinstones style [emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gewoon standkachel.
Alles warm!
Mooie bak best een inspiratiebron voor mijn polotje. Hoe zit het met die diffuser, is dat van een complete r-line bumper of kan je die diffuser apart bestellen en op je 6r bumper zetten?
Dat zou ik ook wel willen op mijn 6R maar is wel erg prijzig!
Ik was voor 400euro klaar.
Nooit spijt van gehad. En heerlijk in de winter.
Wel zelf inbouwen natuurlijk
stuur je wel even een bericht, houden we dit topic schoonOkay, dat wil ik ook wel en die prijs is idd interesant #nooit meer krabben en lekker warm. !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.