Volkswagen
AW GTI
2.0 TSI 200PK | Too be tuned....
ik heb al oog op een wagner tuning intercooler en een volledige JM tuning uitlaat (downpipe + catback met kleppensysteem). Ook misschien nog een MST cold air intakeWelkom! Goede keuze! Persoonlijk denk ik dat een hoogglans zwart front splitter van Maxton Design, niet zou misstaan. Welke aanpassingen ben je van plan te gaan doen?
Maxton Design - Producer of aerodynamics components
Maxton Design Online Store. We're specializing in design and manufacturing car tuning elements.maxtondesign.com
yess@Myfirstcar Ik neem aan dat je een brug tot je beschikking hebt?
VAG uitlaathangers zijn erg stug, dus spuit ze eerst in met kruipolie, bij voorkeur WD40 kruipolie en laat het ±5 min zitten. (helemaal nu ze nog 'nieuw' zijn, zijn ze stug)
top super bedankt!VAG uitlaathangers zijn erg stug, dus spuit ze eerst in met kruipolie, bij voorkeur WD40 kruipolie en laat het ±5 min zitten. (helemaal nu ze nog 'nieuw' zijn, zijn ze stug)
Daarna kan je met x2 een koevoet tegen elkaar, met een naar buiten bewegende manoeuvre, de hangers loskrijgen van de oude uitlaat.
Verder niks speciaals eigenlijk omdat het nog een haast nieuwe auto is.
Hier een demonstratie van het koevoet trucje:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.