MyPolo goes Belgium!

Om echt aanpassingen te doen hebde ne vagcom nodig, zal wel niet dat zijn dat uwe maat heeft wrs? Wrs eentje voor alle merken foutcodes etc uit te lezen? Moest et niet lukken altijd welkom voor is aande vagcom te hangen ;) en moet ge niet voor betalen. Stick Out Tongue
Hij kan US-lights en toestanden doen, dat weet ik. Dat heeft hij al gedaan bij mensen, dus ik veronderstel dat andere dingen ook zullen gaan. Of hij weet hoe, is natuurlijk iets anders. :)
In elk geval alvast bedankt en ik laat zeker nog iets weten. Dan moet je mij maar laten weten wat je graag eet of drinkt. ;) Voor wat, hoort wat vind ik! Big Grin
 
Needle sweep zou ik wel graag hebben en als dat zou gaan zou ik ook graag willen dat men rem en gas wat agressiever reageert. Ook zaken zoals men deuren die sluiten na 15km/u en coming home mss ook wel als dat zou gaan zonder lichtsensor?
 
Daar had ik dat dus gelezen dat dat zou kunnen gaan :) Maar was al effe geleden dat ik het had gelezen dus was niet 100% zeker of het ook om de gasrespons ging en niet enkel rem. Bedankt om er ons op te wijzen!

Geen probleem! ;)
Oh en je XDS is niet je gasrespons eh :mrgreen:
Dat is je elektronische diff;)
Gaspedaal respons zou je evt kunnen overwegen om voor een sprintbooster te gaan, zoals ikzelf heb gedaan Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Geen probleem! ;)
Oh en je XDS is niet je gasrespons eh :mrgreen:
Dat is je elektronische diff;)
Gaspedaal respons zou je evt kunnen overwegen om voor een sprintbooster te gaan, zoals ikzelf heb gedaan Stick Out Tongue
Maar die XDS aanpassing geeft wel de indruk dat de auto beter reageert, of begrijp ik het verkeerd?
Van een sprintbooster heb ik nog nooit gehoord Stick Out Tongue
 
Maar die XDS aanpassing geeft wel de indruk dat de auto beter reageert, of begrijp ik het verkeerd?
Van een sprintbooster heb ik nog nooit gehoord Stick Out Tongue

Dit zou heel erg moeten helpen in het bochtenwerk, geeft volgens mij een beetje het idee van een lsd, al kan ik je niks uit ervaring zeggen aangezien Bluemotions geen XDS hebben :(

Haha verbaast me niks! Ik kwam het zelf ook bij toeval tegen! Maar wat het doet is je gaspedaal signaal elektronisch versterken zodat het voor de auto lijkt alsof je dieper intrapt dan je doet.
Als bestuurder voelt de auto dan een stuk prettiger qua pedaalweg is mijn persoonlijke ervaring! Met hard rijden zul je niks van dat ding merken, maar met stads of rustig rijden voelt de auto gretiger:)

En ja, ditzelfde effect kun je ook bereiken door gewoon harder je pedaal in te trappen, maar ik persoonlijk voel me dan erg lomp als bestuurder terwijl ik juist wel van rustig rijden houdt, maar als ik dan wat vlotter weg wil zijn wil ik ook niet het pedaal direct het schutbord in trappen en dan komt dat kastje wel handig uit :rolleyes:
 
VW  6R  1.2TDI 
Dit zou heel erg moeten helpen in het bochtenwerk, geeft volgens mij een beetje het idee van een lsd, al kan ik je niks uit ervaring zeggen aangezien Bluemotions geen XDS hebben :(

Haha verbaast me niks! Ik kwam het zelf ook bij toeval tegen! Maar wat het doet is je gaspedaal signaal elektronisch versterken zodat het voor de auto lijkt alsof je dieper intrapt dan je doet.
Als bestuurder voelt de auto dan een stuk prettiger qua pedaalweg is mijn persoonlijke ervaring! Met hard rijden zul je niks van dat ding merken, maar met stads of rustig rijden voelt de auto gretiger:)

En ja, ditzelfde effect kun je ook bereiken door gewoon harder je pedaal in te trappen, maar ik persoonlijk voel me dan erg lomp als bestuurder terwijl ik juist wel van rustig rijden houdt, maar als ik dan wat vlotter weg wil zijn wil ik ook niet het pedaal direct het schutbord in trappen en dan komt dat kastje wel handig uit :rolleyes:
Bedankt voor de uitleg, heb dat hier net eens opgezocht en zo'n sprintbooster ziet er wel vrij duur uit lijkt me. Zou er geen andere manier bestaan om die vertraging eruit te werken als je het gas indrukt? Ik denk dat de GT wel een stuk prettiger zou aanvoelen met hetzelfde vermogen moest die vertraging eruit zijn.
 
Type nr van de sprinbooster uitzoeken die je nodig hebt en 2e hands opzoek gaan?;)
Is voor mij al even geleden, dus kan je het zo niet meer noemen, maar ondanks dat ik een 2e handse heb, heb ik alsnog wel 100e er voor neergelegd.
Desalniettemin ben ik er wel blij mee! Zorgt net even voor dat extra beetje gevoel bij rustig rijden :mrgreen:

Kan me idd wel inbeelden dat een (standaard) GT dan al een stuk leuker wordt;)
Overigens zijn het standaard op dat gebied ook al erg toffe wagens!
Heb het geluk gehad dat ik ook eens een stukje mocht rijden in een blue GT DSG en dat was echt een goddelijke wagen in vergelijking met mijn bluemo :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Type nr van de sprinbooster uitzoeken die je nodig hebt en 2e hands opzoek gaan?;)
Is voor mij al even geleden, dus kan je het zo niet meer noemen, maar ondanks dat ik een 2e handse heb, heb ik alsnog wel 100e er voor neergelegd.
Desalniettemin ben ik er wel blij mee! Zorgt net even voor dat extra beetje gevoel bij rustig rijden :mrgreen:

Kan me idd wel inbeelden dat een (standaard) GT dan al een stuk leuker wordt;)
Overigens zijn het standaard op dat gebied ook al erg toffe wagens!
Heb het geluk gehad dat ik ook eens een stukje mocht rijden in een blue GT DSG en dat was echt een goddelijke wagen in vergelijking met mijn bluemo :lol:
De mijne is een handbak (voorkeur) en ben er heel tevreden mee. Het enige waar ik een opmerking op heb is op de pedaal respons, daarom dat ik daar nu een oplossing voor zoek. Ik hoop ook dat binnenkort men wagen opnieuw gemapt kan worden, maar momenteel gaat dat spijtig genoeg hier nog niet. (zonder er een doosje tussen te plaatsen) Ik denk dat dan de pedaal respons ook al een stuk beter zou moeten zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!