Colonne rijden heeft voor mij weinig zin aangezien ik tegenwoordig zo zuinig mogelijk probeer te rijden. Dus die grijze slak dat ben ik.
Jij veroorzaakt dus die file altijd
Volkswagen
Golf GTI ED35
2.0TSI
Colonne rijden heeft voor mij weinig zin aangezien ik tegenwoordig zo zuinig mogelijk probeer te rijden. Dus die grijze slak dat ben ik.
Toevallig nog iemand die uit het zuiden komt
Voor mij goed
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
[emoji106] hoe laat?Carpool Vught?
langs de A2, afslag 24?
[emoji106] hoe laat?
Perfect
We zullen elkaar wel vinden. Ik zal daar vermoedelijk toch de enigste Polo hebben met een Belgische nummerplaat [emoji23]Oké, dan zie ik je daar rond 12 uur.
Overigens, ik rijd nog geen Polo; dat duurt nog 18 dagen . Ik rijd nu nog een Fabia combi cappuchinokleur.
HeldWe zullen elkaar wel vinden. Ik zal daar vermoedelijk toch de enigste Polo hebben met een Belgische nummerplaat [emoji23]
Inderdaad, morgen nog ff snelle jelle afspuiten voor vertrekVandaag even de auto snel gewassen. Niet te doen met dit weer joh.. jammer!
Rij je nog mee vanuit Rotterdam?Gisteravond met de hand gewassen, vanmorgen glimmen als een hondel*l in de maneschijn. Was zo gedaan!Zo de kids naar bed, naar me werk rijden en dan kleien, polijsten en in de was zetten, het winterbeurtje zo gezegd
wellicht een optie om over te stappen naar een zuinigere auto? denk aan toyota aygo oid
Haha, nee zó erg ben ik nou ook weer niet.Jij veroorzaakt dus die file altijd
Ik doe mijn best maar kan even niets beloven. Lichaam wil niet echt meewerken.Carpool Vught?
langs de A2, afslag 24? 12:00 uur.
Ik doe mijn best maar kan even niets beloven. Lichaam wil niet echt meewerken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.