De enige in deze topic daarover begint ben jij Zie verder alleen maar positieve reactiesIk begrijp nu wel waarom er steeds gezeur is om de meetings of ze nu voor alle polos zijn of aw of Gti
Alleen als je ook lit bentMag ik ook komen zonder polo? Omdat ik wel lid ben.
LittyAlleen als je ook lit bent
Nee, jij niet.Mag ik ook komen zonder polo? Omdat ik wel lid ben.
zeker omdat ik een AW GTI heb. ik snap het hoor.Nee, jij niet.
Je zal niet de eerste zijn. Ken iemand die na de Mercedes en de BMW nu net een jaguar heeft gekocht.Dat zou hetzelfde zijn wanneer ik bij mijn Mercedesclub (Ja ik ben medeoprichter) zeg dat ik een BMW heb gekocht.
Ik maak me er niet druk om als het een aw meeting is of Gti of andersDe enige in deze topic daarover begint ben jij Zie verder alleen maar positieve reacties
Ik snap er geen bal van maar ik ben natuurlijk ook nieuw in Pololand. Ik heb inmiddels uitgevogeld dat AW het nieuwste type Polo is maar ik dacht in eerste instantie dat jullie je AanhangWagen mee mochten nemen.Ik begrijp nu wel waarom er steeds gezeur is om de meetings of ze nu voor alle polos zijn of aw of Gti
Laten we het gewoon bij Polo`s houden anders kun je de naam van het forum ook wel veranderenLekker boeie of je met benz, polo, fiets, helicopter of trein komt.
Leden meet is helder toch? En als je matties meeneemt, dikke prima.
Zo moeilijk is het toch niet xoxo
Bij deze is dit het laatste bericht wat hierover gaat. Ben het nu wel een beetje beu al dat gezeur, beetje kinderachtig gedrag om het laatste woord te willen hebben. Het is een MyPolo Meet&Greet, dus voor álle leden, dit is al vanaf het begin zo dat er ook wel eens wat andere auto's langs komen en alleen maar gezellig..Laten we het gewoon bij Polo`s houden anders kun je de naam van het forum ook wel veranderen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.