MyPolo Meet&Greet 5th Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanwezig:

- Maik
- Johan
- deMercer (OVB)
- Webgangster (OVB)
- Polootje
- Djaggo (OVB)
- Smartie86
- A4
- TwistedBE (ovb)
- WobbleKid (ovb)
- CleeHee
- RJPolo (ovb)

Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Niet zo aanstellen!! Als iedereen zo denkt komt er niemand. De aller eerste M&G ben ik vanuit venlo naar de meern gereden welgeteld 2 uur! Kom ik daar, niemand te zien. Uiteindelijk komen er dan toch een paar aangereden en zijn we in totaal met 7 polo's geweest. Het was gezellig, beetje jammer van de hele lage opkomst maar de 2e m&g was het lekker druk kei gezellig veel gelachen en veel gezien.

Oftewel, gewoon komen camera mee en als de meet tegenvalt kun je altijd gaan en ergens foto's gaan maken ;)

- Maik
- Johan
- deMercer (OVB)
- Webgangster (OVB)
- Polootje
- Djaggo (OVB)
- Smartie86
- A4
- TwistedBE (ovb)
- WobbleKid (ovb)
- CleeHee
- RJPolo (ovb)
- Flow -> En nu zonder deuk! Voor degene die het zich nog konden herinneren vorige meeting;) Kosten wel 1200 euro:(

Laatst bewerkt door een moderator:
- Maik
- Johan
- deMercer (OVB)
- Webgangster (OVB)
- Polootje
- Djaggo (OVB)
- Smartie86
- A4
- TwistedBE (ovb)
- WobbleKid (ovb)
- CleeHee
- RJPolo (ovb)
- Flow
- Smurf

;);)

BMW  1 serie  1.6 
Ik wil er ook bij zijn. Misschien kan me iemand helpen met wat kleine dingetjes aan me auto.
Buiten dat om, het is me eerste meeting en vind het leuk om mensen te zien achter het MyPolo forum.

- Maik

- Johan
- deMercer (OVB)
- Webgangster (OVB)
- Polootje
- Djaggo (OVB)
- Smartie86
- A4
- TwistedBE (ovb)
- WobbleKid (ovb)
- CleeHee
- RJPolo (ovb)
- Flow
- Smurf
- WillemF

hey hey,

ik zou graag ook komen maar ik nog nooit een zoiets gedaan.
Ik vind juist beetje beu om bijna 2u te rijden maar ik heb het voor over hooplijk word het tof.
ik heb mijn polotje 6R nog maar zes maanden dus veel is er nog niet aan veranderd( zo goed als orig.)

mickey

- Maik
- Johan
- deMercer (OVB)
- Webgangster (OVB)
- Polootje
- Djaggo (OVB)
- Smartie86
- A4
- TwistedBE (ovb)
- WobbleKid (ovb)
- CleeHee
- RJPolo (ovb)
- Flow
- Smurf
- WillemF
- Mauricesunny
- Raoul (OVB)

Moet nog even kijken of ik langs kan komen. In dat weekend/vakantie heb ik nog meerdere activiteiten opstaan waar ik wel naartoe wil gaan. Dus word tegen die tijd keuze maken waarheen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!