Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bas zei:@ Polootje, dan moet je dat doen
@ Ger, waar heb je dat laten doen?? Tom Aquina?
denk eraan als je je auto clayt dat er geen beschermlaag meer op zit danPolootje zei:Tja weet je Bas, zelf durf ik dat niet aan en ik weet zo ook niet iemand (bedrijf) hier in de buurt die dat zou kunnen...
Dup zei:denk eraan als je je auto clayt dat er geen beschermlaag meer op zit dan
als je morgen even tot bij mij komt doe ik wel een wax over je motorkap dan is hij terug beschermt
Sharky zei:Sorry dat ik er niet bij kon zijn jongens. Gisteren waarschijnlijk op een industrieterrein een schroef in mijn achterband gekregen waardoor hij, toen ik hem wilde wassen, met een platte achterband stond. Pas vanmiddag om 14:00 was hij klaar en dan moest ik hem nog wassen en zo. Dus volgende keer beter
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.