Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC zei:Toen wij van de A12 afkwamen zag ik al een heel hoop polo's voor de stoplicht stil staan haha dat was toch wel leuk om te zien damn ik heb bijna 3 uur daar in de zon gelopen zonder zonnecreme...voelde toch wel beetje pijnlijk aan toen ik thuis kwam haha
AloHa zei:Het was leuk om zo veel polo's bij elkaar te zien.
Vooral de oude Polo 1 dacht ik was de moeite.
Leuke babbel gehad met enkele forumleden.
Ps: voor de Belgische collega's: voel u zeker niet aangevallen maar bij aankomst moest ik het wel effe zeggen. Keep it cool and save on the road
KYC zei:oh dit gaat over de rit BE - NL en het weggedrag daarvan?
ik dacht al waar gaat dit over (Aloha, Citroene, TwistedBE etc) maar goed niemand is verplicht iemand te volgen of course...zeker met verlaagde auto's kun je beter wat langzamer rijden dan met 180 knallen...ieder zijn ding
hoe weet je dat ik een wiskey man ben jarno?Jarno zei:Zo te zien een hoog 9N3-6R gehalte, jammergenoeg te laat op de terugweg vanaf Zandvoort om er nog een 6N tussen te kunnen zetten, volgende keer beter. Foto's zien er wel top uit heren, nette wagens tussen.
@ Dup: had dat even doorgegeven dat je hierheen kwam, had ik alvast de wiskey voor je klaargezet :lol: ach, dan maar bij Club Charlys eens aanhaken, dan heb ik hopelijk ook de grijze 6N bij en niet de daily Gas Boot.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.