MyPolo.nl September Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
via mn phone "Hier en nu" zegt het weerbericht dat het 16 graden wordt en savonds pas regen rond 8uur

deze 'app' zit er niet vaak naast maar wordt wel nog eens bijgesteld in de loop der dagen!

edit:
owja, en anders zorgen dat de auto's goed gepoetst zijn, dan kunnen we meteen foto's maken voor het foto van de maand topic :mrgreen:

Oh oh vanmiddag wat moois ontvangen! :geek: :mrgreen: even wachten tot zondag LOL nice maik laat iedereen maar kwijlen!

Trouwens mn lens is broke! :( :(

Maik zei:
:shock: Zojuist een behoorlijk postpakket in ontvangst genomen... Man man wat vet! Soedje bedankt 8-)

Owh ik maak jullie toch niet nieuwsgierig? Even wachten tot zondag heren / dames ;)

Ik zeg: flyers o.i.d.? (aangezien Thomas in de reclamewereld zit.... :) )

@Bas tja...jij hebt een garage zodat ie niet meer vuil kan worden...maar die van mij staat aan de straat day&night, maar ik ga 'm morgen verwennen.. :P

Vanaf mijn kant niet echt top nieuws ik ben er waarschijnlijk niet ik moet standby staan voor mn werk en heb ookal een klus gehad die ik dien uit te voeren om 1 uur... heel erg jammer... maar! mocht ik optijd klaar zijn scheur ik wel langs maar ik ga iig niet nu me auto helemaal doen omdat het 50 50 is :( Dus mss met vieze auto :P

@michaeltjeh1 Het zou wel leuk zijn, als je idd nog ff langs zou kunnen komen..het 'begint" toch pas om 13.00 uur dusse... ;)

@skytunecross het wordt echt gezellig hoor...dit wordt dan mijn 3e van dit forum en de voorgaande keren waren echt heel gezellig! Leeftijd speelt geen rol.. ;)

enzolino zei:
Oh oh vanmiddag wat moois ontvangen! :geek: :mrgreen: even wachten tot zondag LOL nice maik laat iedereen maar kwijlen!

Trouwens mn lens is broke! :( :(

Dat is niet zo heel mooi Enzo, Hopelijk vindt je nog snel een andere of kan je hem maken

@ Polootje, ik hen de Frot van pap en mams buiten gekiept en die van mij naar binnnen :) Morgen heel de dag bezig voor scouting :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!