@JohanKleine suggestie: het forum staat niet toe te zoeken op woorden korter dan vier letters. Zou dit naar drie kunnen, ivm de enorme hoop afkortingen met drie letters die ze in de autoindustrie gebruiken? (ABS, gti, egr, led, etc...)
Onder het kopje "Laatste bijdragen" of "Berichten" op je eigen profiel pagina.Hallo,
Soms vind ik het nogal lastig om iets terug te vinden in de reacties. Endan vooral een reactie die ik zelf oo een topic heb geplaats etc. Dus mijn idee luidt als volgt een knopje "mijn reacties" waarbij je met 1 klick een opsomming krijgt van de meest recente acties en posts onder topic's en of andere berichten etc. Kan zijn dat dit optie al bestaat en zoaja zou iemand mij evem kunnen guiden hoe ik dat kan inzien.
Alvast bedankt!
Er zijn wel wat hacks beschikbaar:Het is helaas geen snelle instelling die gewijzigd kan worden. Ik hou deze wel even in mijn hoofd om binnenkort na te kijken of het überhaupt mogelijk is!
Volgens mij opent ie een topic dat voor jou nieuw is (dus als je een topic voor het eerst bekijkt) altijd bij het begin, wat logisch is, daar begint het namelijk.Hoi,
Ik kom net nog iets tegen namelijk, wanneer ik op t kopje " wat heb je vandaag gedaan aan/voor je polo" dan opent het op de eerste reacties uit 2004 als ik het goed herinner. Zou msg fijn zijn als het meteen de laatste pagina laat zien. Of is dat ookal zo en ligt het aan mobile internet ?
Gr.
Eind van de maand is het weer tijd om alle software te updaten, zal gelijk even bekijken wat je bedoeld dan!
Zal denk ik zaterdag de 27e worden!
Ik stem wit! (Wat raar klinkt gezien de huidige omstandigheden)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.