Alles is ineens wit! Het was zo mooi donker! Dit doet pijn aan mijn ogen.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI Ex-Bluemotion
Helemaal naar beneden scrollen, linksonder selecteren "MyPolo 2023 light/dark" naar wens.Alles is ineens wit! Het was zo mooi donker! Dit doet pijn aan mijn ogen.
Ik vind het prachtig! Kleurrijke indeling ook.2023 thema nieuw jaar nieuw uiterlijk
Fine tuning word nog gedaan, tips ect zijn altijd welkom.
Standaard staat het thema op light dit kan je onderin veranderen naar Dark.
Ik heb de tekst iets dikker gedrukt gemaakt, zo beter?
Toegevoegd!Als ik de voorkeurstaal op Engels zet krijg ik ook hoofdkoppen in het Turks? In ieder geval ik neem aan dat het Turks is. Wat wel zeker is, is dat ik het in ieder geval niet kan lezen.
Nee die waren er al heel langHebben we sinds de update ook nieuwe smileys? Gezellig zijn die!
Hahah
Deze vraag staat uit bij de makers, kom ik op terug!Hallo
Het volgende is ook in 2020 een keer voorgekomen.
Kan de keuze Markeer forums als gelezen ook weer zichtbaar worden gemaakt in de bovenste zwarte balk onder de items
die er nu staan? Volgens mij stonden naast deze keuze er nog meer. Dat was in de oude versie wel zichtbaar.
Ik heb nog een printscreen gevonden van de oude situatie. Hier staan onder de bovenste zwarte balk nog een aantal opties.
Kunnen deze deze opties ook weer hier geplaatst worden. Ik zou het in ieder geval wel prettig vinden.
Zie bijgevoegde afbeelding. De opties waar het om gaat is rood omlijnd.
Dit is ook in 2020 al eens een keer voorgekomen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.