Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Site ziet er mooi uit, alleen de zoekfunctie doet het niet :-(
oudere berichten vind ie niet meer.
grt
Site ziet er mooi uit, alleen de zoekfunctie doet het niet :-(
grt
AchsoooIk kan er alleen niet bij, geen toegang. Dit heb ik bij meerdere topics trouwens..
Probleem berichten,
alle berichten staan weer op ongelezen en ik krijg meldingen dat mailboxen vol zijn van de mensen die ik wil mailen! belangrijk even naar te kijken. Dus in mijn mailbox staat alles weer als ongelezen.
groet daniel
Jongens, mijn complienten voor de nieuwe opzet.
Het is wel weer even wennen. Wat ik wel een nadeel vind is die steriele achtergrond, dat witte gaat na een tijdje irriteren aan je ogen. (althans, aan mijn ogen ). wat ik ook een beetje mis is dat je niet meer kunt zien wie er allemaal online zijn, misschien komt dit nog weer terug?
Daar heb ik soms last van. Het lijkt erop dat er een soort timer ofzo op zit. Na een minuutje veranderen ze wel van kleur. Althans, hier bij mijnog een klein puntje:
Ookal zijn alle topics in een onderwerp gelezen, de autootjes op de hoofdpagina als het ware blijven rood staan
Ik vind het ook veel te fel.
Vorige kleuren vond ik prettiger voor mijn ogen.
Ik zal het morgen even oppakken. Kon zo snel niet vinden waar ik dit ff verander
Misschien moet de site-admin de database nog indexeren.Site ziet er mooi uit, alleen de zoekfunctie doet het niet :-(
grt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.