MyPoloNL goes Xenforo, what's new?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan dat veld om het nummer in te zetten ook niet vinden.
Zie bij mij het volgende wanneer ik op "bewerk" klik;
5. Je zal automatisch in je showroom komen, klik vervolgens op "bewerk" links onderaan de pagina.
6. Je zal zien dat bij het derde punt het volgende staat: VERMELD HIER JE TOPIC NUMMER!, met daarachter 0
show.jpg


 
Ik kan dat veld om het nummer in te zetten ook niet vinden.
Zie bij mij het volgende wanneer ik op "bewerk" klik;

Bedankt voor het melden, Ik zie hier dus meer dan dat jullie kunnen zien. Ik zal de handleiding aanpassen. Het lijkt me goed dat iedereen de URL van zijn showroom aan mij doorstuurt en de URL van zijn topic. Dan zorg ik voor een juiste koppeling tot ik een andere manier heb gevonden Big Grin
 
Ziet er goed uit. Wel even wennen. Wel een vraagje, waarom staat er geen Seat Ibiza 6L en 6L2 bij de showroom opties? Alleen de 6K en 6K2 en daarna 6J. Jullie slaan een model over? haha.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!