Ronschilder
Lid
In dit geval was het de discover, maar de meeste keren is het de active display die vast staat
Volkswagen
Polo AW GTi Miltek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze werken samen je discover stuurt je navi op je display aan. als je display dus vast zit komt dit door je discover. maar ik ben benieuwd waar ze mee komen, ik moet zeggen dat ik er zelf niet zoveel hinder van ondervind, 1 keer toen ik de auto uit deed bleef die aan staan en 1 keer liep carplay niet echt lekkerIn dit geval was het de discover, maar de meeste keren is het de active display die vast staat
Denk je dat je die media mee krijgt om een navi display van een Polo dan hier ligt vw echt niet wakker van hoor, al het nieuwe wat gemaakt wordt heft kinderziektes, niks is van te voor uit te sluiten, iets kan op dag 150 van testen goed zijn en goedkeuring krijgen en op dag 151 stuk zijn tja...Het is net of men mee wil doen met de grote jongens, trots op de nieuwe Polo, met veel bellen toeters aankondigen, maar achteraf komen er kinderziektes naar boven, en de koper die eerst zo tevreden was, is de dupe, terwijl de dealer ook niet weet wat men moet doen, zou de media hiervan al op de hoogte zijn?......
ik weet niet wat ze eventueel gaan overschrijven dus geen idee@Rainesh als de Polo naar de dealer gaat voor bovenstaande en 3 terugroep actie’s, ben ik dan de codering kwijt?
is idd de minst grote zorg hahaEn als je iets kwijt raakt zetten we het gewoon weer terug toch.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.