iichel
Exclusive lid
dus je kunt hem kopieren voordat je hem in je rns steekt?
*wishful thinking
*wishful thinking
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is geheid al geprobeerd (-geheid).dus je kunt hem kopieren voordat je hem in je rns steekt?
*wishful thinking
Neem dat je het sd kaartje alleen gebruikt voor de daadwerkelijke update.Dus je bent je SD slot kwijt als je de update wil? Wat een teleurstelling... Waar haalt de RNS315 dan zonder update zijn kaartinformatie vandaan? Je zou toch verwachten dat deze update het interne geheugen gewoon vernieuwd?
Dat zou wel de normale gang van zaken zijn. omdat ik een RNS315 met ingebouwde BT heb kan ik geen USB stick gebruiken. Of was in ieder geval volgens de dealer niet mogelijk.Neem dat je het sd kaartje alleen gebruikt voor de daadwerkelijke update.
Hoor graag of het gelukt isHoi,
Volgens de mensen actief op ondervermeld forum
*knip*
zou het intussen wel mogelijk zijn (updates downloaden & op SD-kaartje zetten)
Heb het wel nog niet zelf geprobeerd (maar staat wel op het 'te doen' lijstje.
Ik kom er morgen op terug dan ga ik de mijne wissen. Als extra optie heb ik op aliexpress ook nog kabeltje besteld van sd naar micro sd zodat geformatteerd kan worden met een nokia maar probeer morgen eerst eens met ubuntuHi Ronald.
Krijg de SD kaart na de update alleen niet meer open, ook niet met de ubuntu waarvan de kernel is aangepast.. uiteindelijk ziet WIN hem wel maar kan er niet bij en format gaat ook niet, hoe doe jij dat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.