Navigatie/dvd systemen ervaring??

Beste mensen,

Ik heb deze Navigatie/dvd systeem op internet gevonden die ik in mijn 9n wil installeren maar jammer genoeg heb ik niet veel ervaring mee dus vraag ik jullie of jullie er meer ervaring mee hebben.
Is het een plug en play product?

Het product word zonder navigatie software geleverd, is dit soort software gewoon makkelijke te installeren/vinden :?:

Hier de link van de web-site
http://www.technopalace.nl/Webwinkel-Pr ... IFI-G.html

of is het een te mooi om waar te zijn product?

Bedankt :!:
 
wat ik zo kan zien op die website, moet je zowiezo kabels leggen voor die antenne's en ook de kabel voor de usb en ipod moet je leggen dus er zitten veel kabels aan de achterkant dit moet geen probleem zijn omdat er onderin het dashbord best wel wat plaats is. Verder lijkt het me plug en play.

En ik ben altijd bereid om je evt te helpen aangezien ik dit op mijn werk bijna dagelijks doe met al die nieuwbouw.
 
ik heb zelf ook een vergelijkbaar systeem gehad, echter kom je echt kwaliteit te kort, en dan bedoel ik niet het beeld, want dat was best goed.. maar de audio van zulk soort radio's is echt beneden de maat! je kan NIETS fatsoenlijk afstellen!

wat betreft die navi, daar moet je waarschijnlijk nog een apparte kast voor bij-kopen mijn advies? spaar door voor een echt merk of koop een goede 2e handse op marktplaats, je hebt al een Pioneer Avic D3 voor rond de 400euro! en dat is stukken betere kwaliteit!
 
Ja ik ben nog es op marktplaats gaan surfen en kwam idd al wat leuke navigatie's tegen rond de 500.
Je kunt ze dan ook niet echt vergelijken met wat deze allemaal kan en heeft maar zoals jij al aangeeft is het dus best een risico om dit soort kwaliteit aan te schaffen.
ik vond het wel leuk dat ie ook nog es windows en wifi erop heeft, heb het nog nooit gezien bij een auto scherm.
johan ; heb jij zelf toen ook de software moeten kopen?

en mocht mijn keus naar de china product gaan dan laat ik het je wel weten bas: )

bedankt!
 
ik heb zelf een HD3, ik heb verder niets hoeven aanschaffen! maar als je bijv zo'n D3 neemt kun je als je navigeert geen cd/dvd luisteren/kijken omdat de navi vanaf cd wordt geladen.. bij een HD3 gaat navi vanaf de hardeschijf en de F series via een SDkaart! echter is de F serie pas leuk vanaf de F900 of F10!

suc6 met je keuze! maar meestal geldt tochwel: goedkoop is duurkoop!
 
hoi,

ik heb toevallig op de zelfde website een autodvd systeem gekocht en ben zeer tevreden. de levering is exact zoals omschreven en de kwaliteit is super. Je moet niet vergeten dat ze in china ver vooruit lopen qua ontwikkeling en de duurzaamheid.
kortom een tevreden gebruiker.
mocht je vragen hebben over de installatie kun je altijd contact opnemen. ik beheer een eigen inbouwstation die op dit moment alleen nog producten afneemt van techopalace.nl

groet,

jack
 
Persoonlijk kies ik graag voor een goed en bekend merk en gebruiksgemak.
De prijs kijk ik pas later naar.
Ik heb uiteindelijk door gespaard voor een Pioneer Avic-F910BT.
Die zit er nu een maandje in tot volle tevredenheid.

Alleen het inbouwen heb ik aan een handige harry overgelaten.
Mooie van dit systeem is dat je geen losse kastjes in hoeft te bouwen.
Alles zit in dit systeem geintergreerd.
Alleen moest er wel wat in de originele stekkers van de auto wat draadjes omgestoken worden en daar heb ik geen verstand van.
 
dat china ding staat ook op speurders voor 289eu
dat bedrijf zit in zevenaar.
als ik jou was zou ik niet kopen voor gehoord gezien en gevoeld te hebben.,
als die navie chinees lult, versta je er geen fluit van.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
ja die navigatie software krijg je niet, dus alleen de hardware.
volgens de web/site moet je alles zelf nog installeren.
nou heb ik een vraagje jack omdat ik deze maand tog mijn keus ga maken laat ik het je zeker weten! fijn om iemand te leren kennen die er tog ervaring mee heeft.
maar hoe zit dat met je navigatie? heb je die zelf moeten installeren? en is de rest dan gewoon plug and play? of moet er nog meer geinstaleert worden?
TNX
 
het is vrij éénvoudig, je instaleerd gewoon je tomtom software en de rest gaat van zelf. het ligt wel een beetje aan welke type je uitzoekt, kijk goed bij beschrijving daar staat welke software niet werkt. de rest werkt gegaradeerd.

succes en laat me even weten of je er uit komt zo niet kan ik je op weg helpen.

met.vr.gr.
jack
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!