Navigatie-update Discover Media Gen2 (Polo 6C)

Gunner

Bekend lid
Bij navigation.com kan je normaal gesproken de nieuwe maps gratis downloaden voor diverse sytemen, o.a van VAG. Alleen nu zit er in de Polo een nieuwe generatie navigatiesysteem, de Discover Media Gen2. Als je het model selecteert komt je hier terecht. Zijn er al 6C-rijders die deze link hebben gebruikt om de navigatie te updaten?

Als je een ander model selecteert komt je wel bij een andere download terecht dus dat zal dan wel voor de eerse generatie Discover Media zijn. Als ik het ga proberen backup ik altijd wel de originele data van de SD-kaart :P

Volkswagen  Polo 6C Highline 
Ik had problemen met de carkit als er meerdere telefoons gebruikt werden en bij een specifieke update die er was voor o.a BT-problemen is het probleem opgelost. Ik was bij de dealer voor wat VAGCOM instellingen.

Volkswagen  Polo 6C Highline 
ik had dezelfde problemen als de topicstarter. Na 2 x terug gestuurd te zijn hebben ze eindelijk een update gedaan waarbij deze optie er bij zat.

Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra) 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!