Zojuist geüpdatet ...Vanaf nu beschikbaar via de link op de website van Volkswagen,
De nieuwe update kan je alleen plaatsen op het originele VW kaartje.Vraagje: ik heb de update gedownload en uitgepakt op een nieuw Sd kaartje. Kaartje gewisseld maar de navigatie herkent de software niet. Bij de VW dealer gevraagd wat er mis kon zijn maar die kwamen niet verder dan dat ik een ander sd kaartje moest proberen want niet elk kaartje kon gebruikt worden. Had nog twee oude kaartjes liggen maar ook met die twee geen resultaat. Iemand nog tips? Kaartjes zijn in Fat32 geformatteerd en bestanden staan in de root.
Graag gedaan ...Oke, daar gaat het dus mis bij mij. Dat stappenplan had ik al eerder gezien maar had daar niet uit begrepen dat de nieuwe update beslist op het originele SD kaartje moet. Dank je wel.
Mee eens, alleen worden de updates eerder op de website van Navigation beschikbaar gesteld dan via Discover CareDiscovercare kun je downloaden via de duitse site van VW. Dit is een perfect programma voor je update.
http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals.html
Hoe kan ik erachter komen welke versie DiscoverCare aanbiedt? Lijkt mij een prettig programma.Mee eens, alleen worden de updates eerder op de website van Navigation beschikbaar gesteld dan via Discover Care
Geen idee, ik gebruik Discover Care al lang niet meer.Hoe kan ik erachter komen welke versie DiscoverCare aanbiedt? Lijkt mij een prettig programma.
Eigenlijk geen idee, maar misschien gebruik je een downloadmanager of zo?Hallo ik had een vraagje over navigatie update
als ik deze uitpak krijg ik alle allemaal meldingen
van
vw navigatie\ 0730 en meer met later het bestand is ongeldig (zie bijlage)
wat kan hier van de oorzaak zijn ?
heb het proberen te openen met met 7zip en winrar maar geen verschil
ook alle bestanden apart gedownload maar steeds het zelfde verhaal
iemand een idee wat er fout gaat?
alvast bedankt
Heb het er ook maar af gegooid op de Mac en gewoon via Volkswagen Navigatie de 7z bestanden gedownload. Werkt perfect nu!Geen idee, ik gebruik Discover Care al lang niet meer.
Mooi dat het gelukt is. Veel navigatieplezier.Heb het er ook maar af gegooid op de Mac en gewoon via Volkswagen Navigatie de 7z bestanden gedownload. Werkt perfect nu!
Laat je even weten of het gelukt is?Ik gebruik geen download manager
zal het eens proberen op een andere computer of het daar wel gaat
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.