Voor wie het nog niet gezien had, VW heeft een nieuwe navigatie update uitgegeven voor de Discover Media en Discover Pro
navigatie-update - Volkswagen
navigatie-update - Volkswagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het linkje wat ik gepost heb gaat puur om de Discover Media & Discover Pro. Wellicht dat ook voor de RNS wel een update is maar die heb ik niet gezien.Mijn navigatie zit op een cd rom. Ik heb de V2 versie voor de RNS 315. Kan ik deze ook updaten?
De software voor de RNS315 is alleen op SD-kaart te krijgen, de nieuwste is:Mijn navigatie zit op een cd rom. Ik heb de V2 versie voor de RNS 315. Kan ik deze ook updaten?
voor de 510 kostte het mij 2,5€(de prijs van men schijfje)
mvg
na lang zoeken heb ik het ergens op een buitenlands forum gevonden, al schiet je me dood, ik weet niet meer waarWaar pluk je dat van het het internet? Ik kon het niet zo snel vinden, en ach 60 euro incl nieuwe firmware valt ook nog wel mee![]()
Het 'probleem' zit erin dat er een heel ander filesystem gebruikt wordt voor de VW SD-kaart dan wij gewend zijn. Daarom kunnen we die niet zomaar even uitlezen, inpakken en delen.
Ik heb wel eens een image gevonden van de V2 (0031) kaart systemen maar kopieren naar SD (zelfs met een custom OS) lukte niet.
Kortom, illegaal gaat het niet lukken, dus zul je een originele VW SD kaart moeten kopen/lenen/huren.
Is dat niet v9 met een 2013 kaart?RNS 510?
met![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.