Navigatiesysteem uit China

Hallo,

Ik wil graag in mijn Polo 6R een navigatiesysteem bouwen.
De Chinese navigatiesystemen van Ali Express zijn wel erg goedkoop.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Welke kan het beste kiezen rond 300 euro. Liefst met achteruitrijcamera.
Heeft ook iemand ervaring met de TV functie en wat je daarvoor moet hebben?

Alvast bedankt,
Elon
 
Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.
Apparaten werken meestal een aantal maanden goed maar krijgen daarna problemen.
Heb al vaak gelezen en gehoord dat het dan gigantisch moeilijk is om er achter te komen waar je hem kan laten maken.
Leg er dan een beetje geld bij en doe het goed.
Goedkoop is vaak duurkoop..

Succes ermee!
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Ik heb er een van 8'' (zonder tv, dat wel) was rond de 300 kwijt, maar heb deze al een half jaar en doet het gewoon perfect. Waar die bij bijvoorbeeld een pioneer de navigatie bij het opstarten meteen start start deze afzondelijk op waardoor ik meteen bij het starten van de auto al videoclips kan bekijken of muziek kan luisteren.
Verder heb ik ook een achteruitkijkcamera erop :).
 
Dit is de vergelijkbare die ik heb, zelfde aanbieder waar ik hem gekocht had alleen het model (met name knopjes BAND/FM bij mij) is een beetje anders (mijne is niet meer verkrijgbaar). Autoradio 2 DIN IN Dash CAR DVD Player GPS FOR VW Amarok Polo Vento Volkswagen | eBay

Vergeet niet de CANBUS decoder erbij te bestellen, anders blijft die aan.

Hier heb je de camera'tjes, meet wel even na of de afmetingen ongeveer kloppen voordat je er ook een besteld:

Sony CCD VW Polo Bora Beetle Passat Scirocco Seat Leon Golf Car Rear View Camera | eBay
 
Ik heb zo,n systeem uit china, de s 100 (tik navigatie s100 op yutube), 2 maanden, valt ineens navigatie uit, update werkt niet dus, weer helemaal naar deventer, niet aan de praat te krijgen.
Ze hebben er tijdelijk een s60 in gezet, afwachten of ze de mijne aan de gang krijgen, of nieuwe geven.
Wel superding als ie werkt, alles erop en aan. bij china electronic heb je een achteruitrijcamera trouwens voor €17, klik je zo in je kentekenverlichting, is meteen vervanging verlichting met camera, zit me af te vragen of er al bedrading zit, of dat je daar ook nog iets mee moet in bleumotion 2011, zender voor camera €18 zag ik al.
 
Dit is de vergelijkbare die ik heb, zelfde aanbieder waar ik hem gekocht had alleen het model (met name knopjes BAND/FM bij mij) is een beetje anders (mijne is niet meer verkrijgbaar). Autoradio 2 DIN IN Dash CAR DVD Player GPS FOR VW Amarok Polo Vento Volkswagen | eBay

Vergeet niet de CANBUS decoder erbij te bestellen, anders blijft die aan.

Hier heb je de camera'tjes, meet wel even na of de afmetingen ongeveer kloppen voordat je er ook een besteld:

Sony CCD VW Polo Bora Beetle Passat Scirocco Seat Leon Golf Car Rear View Camera | eBay

Ik heb ook zon sony ccd camera erin zitten. Gewoon waardeloos. Overdag gaat wel maar als het maar een klein beetje schemert dan is het alsof het mistig is. Donker en grijzig.
 
Mijn vriendin wil ook navigatie in haar auto, heeft nu gewoon een standaard radio. Dus wil binnenkort ook zo'n chinese radio installeren, waarschijnlijk de ES9000A omdat hiervoor zelfs een kleine community is op het XDA forum. Nu wil ik er ook ineens zo'n camera bij installeren.

Zijn er achteruitrijd camera's voor nummer plaat verlichting die wel goede kwaliteit geven? En wat zijn andere opties dan, zo'n embleem heb ik ook al gelezen maar dan ben je wel paar 100'en euro's kwijt dus dat is geen optie.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!