Heel dik! Ik ga der vanuit dat ik dan dezelfde “laagte” krijg als jou na mijn notch. Verder zou het niks kunnen wezen want banden maat is ook hetzelfde
Okee, maar de velgen zijn ook hoogglans, dus dan heb je dezelfde kleurcode maar dan in hoogglans. Ik zie dus niet waarom hoogglans lichtgrijs niet zou kunnen? Als ik kijk vanuit jouw reactie. (No harms feelings)Niet mee eens met @Moes-Moze, hoogglans zwart is beter aangezien je bumpers e.d. ook hoogglans is.
Smaakgebonden, maar de deurlijsten zijn zwart en dan vloekt hoogglans grijs wel. Hier een klein voorbeeldje:Okee, maar de velgen zijn ook hoogglans, dus dan heb je dezelfde kleurcode maar dan in hoogglans. Ik zie dus niet waarom hoogglans lichtgrijs niet zou kunnen? Als ik kijk vanuit jouw reactie. (No harms feelings)
Logisch dat ie vloekt bij die auto, hij is helemaal grijs. En heeft alleen maar zwarte accenten. Als die nou die lip aan de voorkant ook die grijs had, kon het misschien nog leuk staanSmaakgebonden, maar de deurlijsten zijn zwart en dan vloekt hoogglans grijs wel. Hier een klein voorbeeldje:
Autoblog Spots
De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!www.autojunk.nl
Ik zou in plaats van zwart laten spuiten kijken of de kleurcode van je velgen kan. Dat zou het mooi samenbrengen
Ik blijf liever bij origineel, 99,9% van Ali past voor geen meter, of het sluit weer niet mooi aan, of de klipjes zijn al afgebroken als je nog niet eens ben begonnenkan ook bij Ali express hoogglans zwarte spiegelkappen kopen. Kost 15Eu ofzo. En als je er ooit op uitgekeken bent kun je zó weer de witte erop zetten.
Enige nadeel is week of 3 wachten, maarja..
Ik blijf liever bij origineel, 99,9% van Ali past voor geen meter, of het sluit weer niet mooi aan, of de klipjes zijn al afgebroken als je nog niet eens ben begonnen
Inderdaad kijk op de vw webshop, vgm kosten hoogglans zwart en al die neutrale kleuren spiegels maar 15 euro ongeveer. De montage van 60,- doet het hem daarop. (Absurd voor zo’n makkelijk iets)Waarom bel je de dealer niet wat ze daar kosten, mijn auto en me vorige hebben standaard hoogglans zwarte spiegelkappen. Mochten ze om een kenteken vragen, kan je 1-ttt-36 opgeven, was van me vorige, een witte first edition.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.