Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon met Motip Backlight SprayMaik zei:Hey, welkom hier ! Dikke polo maar dat heb ik je al op andere forums gezegt. Hoe heb je dat precies met je achterlichten gedaan ?
Heb het laten doen het dak en stijlen . Maar ik denk dat het gemakkelijk zelf te doen isJohan zei:kijk aan, een van de dikste 9n3's.. en teven de eerste belg hier op de site denk ik
ff vraagje, heb je het dak zelf overtrokken? kan aan de stijlen/zonnekleppen/handgrepen komen maar geen hemel + afdekkap van mn schuifkanteldak.. dus missch is het zelf doen een optie dan..
ps: alsje tips hebt wat betreft de website (wat je graag zou willen zien) laat die ook ff achter!
Johan zei:voor voorlopige wieltjes zijn ze wel dik hoor
BBS RX 17" ?![]()
davjan zei:ferme polo
waar heb je die full bra gevonde, zou ook wel zo eene kunne gebruike , vooral voor de vliege van mijn bumper te houden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.