Nico's Touran

Ondertussen het eerste gescheurde cardanhoeske vervangen se vandaag door een foutje tijdens de montage van de air .
Nog een foto'ke genomen opt werk ...
DSC_6996-1.jpg

Zondag vertrekken met de Touran naar Frankrijk voor een weekje se :)
Nieuwe stootlijsten liggen ook al klaar voor te spuiten , nu enkel nog wachten op de grill en dan kan alles in kleur .

Tijdje niks gepost hier ...
Is ook niks voor posten , tis congé voor iets :D
Ben al tijdje niet naar een meeting geweest omdat de interesse wat weg is .
Maar vorige week wel nog de Touran eens voor de lens gezet :

DSC_7187-1.jpg

DSC_7188-1.jpg

DSC_7189-1.jpg

DSC_7190-1.jpg

DSC_7195-1.jpg

DSC_7196-1.jpg

DSC_7197-1.jpg

DSC_7198-1.jpg

DSC_7202-1.jpg

DSC_7203-1.jpg

Kofferbak genoeg hé mannen .
Achterste zetels worden toch nooit gebruikt . Dus die gaan altijd plat als de dochter mee is .

I Like it :D

Kom anders gezellig met je touran naar de meet en greet in september??

De afstand is maar een klein detail en je hebt toch een dieseltje :P

Mercedes wielen worden straks opgehaald , dus we kunnen binnenkort weer wat gaan updaten :)
Was al een tijdje aan het wachten op een nieuwe voorgrill maar is blijkbaar moeilijk aan te geraken .
Dus gaan de stootlijsten eindelijk laten spuiten en achterste short ook .

Afspraak gemaakt bij de carrossier .
31 oktober gaat hem binnen .
Alles wat nog niet gespoten is zoals klinken , stootlijsten en achtershort gaat in kleur en
alles wat chroom is komt ook .
Heb ondertussen een 2de grill gevonden , die gaan we eerst ontdoen van de nummerplaatuitsparing en dan lakken .

Ik kan me nog herinneren dat je op msn tegen me zei dat je aan de touran niet zoveel ging doen ivm de kleine. Ik heb nu toch zo mijn twijfels :P

Top man, het wordt zo echt de dikste family car ever!!

Heb besloten van de tank weg te steken ...
Dit kon natuurlijk alleen als is de achterste zetels verwijder , dus zo gezegd zo gedaan .
Want deze zijn nog nooooit in gebruik genomen , tenzij voor ne keer te proberen .
Dus alles komt in de "reservewielbak" .
Aangezien ik dus geen valse bodem heb gelijk andere Touran's heb ik zelf eentje gemaakt .

MDF van 18mm , dik genoeg zodat de buggy etc... er nog op kan zonder het na een tijd door zakt .
Natuurlijk is een vlak , maar een vlak en ga ik nog een rechthoek uitsnijden en glas plaatsen .
Zo zal de tank en compressor zichtbaar zijn . Hetgeen uitgesneden is zal nog terug geplaats worden als er iets in de koffer moet .

Verdere foto's van de werken volgen .... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!