Nieuw einddemper

Goedemiddag
Ik heb net een nieuwe einddemper laten monteren maar hij maakt iets meer lawaai ze zeiden dat het komt dat ie nog nieuw is en minder word klopt dat

Gr fabian

Volkswagen  Polo 
Ah oke dankjewel ja ze vertelde omdat ie nog schoon is van binnen vandaar dat ik nu meer hoor ? Hoelang zou het kunnen duren dat het minder word ? Rij best wel veel dat wel

Volkswagen  Polo 
Het is meer een kwestie van gewenning, op een dag hoor je het niet meer..

Ja dat heb ik nu ook met mijn uitlaat waar de middendemper uit is... raak er aan gewend, nu moet de einddemper er ook uit eigenlijk.

Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak 
Ik heb wel een huismerk einddemper van uitlaatdiscounter is het minder als ik een walker uitlaat neemt of maakt dat niet uit ?

Volkswagen  Polo 
Oke dankjewel voor de reacties twijfelde idd daaraan het is best wel meer lawaai even lijkt het net een gti wat je zeg maar nu hoor haha

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!