Hoi allemaal, na decennia te hebben gereden met een ander Duits merk , begint met B en eindigt met MW, wilde ik toch eens wat kleiners rijden maar wel met pit.
Vandaar de GTI 6R uit 2011.
Ik heb mij voor die tijd goed ingelezen en was mij bewust vd beruchte CAV motor met de te kleine olieschraper.
Nu is deze motor bij de vorige eigenaar ook wegens het hoge olieverbruik compleet gereviseerd bij de km stand van 190k en alles is vervangen, uiteraard heb ik daar rekening bij van 6000€ met ook nog een nieuwe turbo.
Hij heeft zijn vuurdoop al gehad toen ik naar de F1 in Oostenrijk ben geweest en hij rijdt perfect, ook het verbruik vindt ik netjes met 3 man in de auto en 140 op de Cc gewoon 1/15 gereden.
Ik hoop hier veel informatie vandaan te halen.
Vandaar de GTI 6R uit 2011.
Ik heb mij voor die tijd goed ingelezen en was mij bewust vd beruchte CAV motor met de te kleine olieschraper.
Nu is deze motor bij de vorige eigenaar ook wegens het hoge olieverbruik compleet gereviseerd bij de km stand van 190k en alles is vervangen, uiteraard heb ik daar rekening bij van 6000€ met ook nog een nieuwe turbo.
Hij heeft zijn vuurdoop al gehad toen ik naar de F1 in Oostenrijk ben geweest en hij rijdt perfect, ook het verbruik vindt ik netjes met 3 man in de auto en 140 op de Cc gewoon 1/15 gereden.
Ik hoop hier veel informatie vandaan te halen.
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6R
1.4 GTI