Jaa ik heb er echt schik mee, mischien wel nogmeer als de Golf 3 die ik hiervoor had.leuk speelgoed
Volkswagen
Polo 9n3 Gti
1.8 20vt stage 1 180pk
Jaa ik heb er echt schik mee, mischien wel nogmeer als de Golf 3 die ik hiervoor had.leuk speelgoed
Bedankt! Gaat zeker goedkomen!Nice! Geniet ervan!
Bedoelde idd het gti logo, binnenkort ga ik wel het gedeelte achter het chrome van het vw logo hoogglans zwart maken,Oooh je bedoelde de GTI, ik dacht het VW logo.
Dit is indd mooi zo
Bedankt!Welkom op het forum Bram. Dikke Polo GTI en
genieten maar !
Moet idd nog even ja, dit is even een tijdelijke oplossing, wel goed gezien trouwens!Leuk wagentje, welkom. Kentekenhouder achter vervangen voor eentje zonder afgeplakte rand met reclame
Moet idd nog even ja, dit is even een tijdelijke oplossing, wel goed gezien trouwens!
Blinkt als een nieuwe! Mooie 5drs Gti
Gave bak man! Golf was ook niet verkeerd..
Die kleur en die velgen... prachtig!. Maar nu polo timeBedankt!
Golf was niet verkeerd inderdaad, heb m ook wel verkocht met dubbele gevoelens om eerlijk te zijn, had m toendertijd helemaal orgineel gekocht, maar de polo is een goeie opvolger.
Die kleur en die velgen... prachtig!. Maar nu polo time
Met de cup edition goed. Inmiddels nieuwe koelvloeistofsensor geplaatst en storing is eruit. Rechter voorraam gaat weer open (stekker van deur was compleet geoxideerd). Logo's voor en achter opnieuw gespoten. Na de vakantie achterdeur vervangen en missende zijskirt spuiten en monteren. Daarna maar eens met de rdw contact opnemen ivm invoeren. To do list is nog grote beurt incl distributie e.d., oliezeef in carter, koplampen en lak laten polijsten etc etc.....ben nog wel ff zoet ermeeHij heeft wel wat plekjes hoor, maar dat wordt t.z.t nog wel aangepakt,
hoe staat het met de cup edition?
.Met de cup edition goed. Inmiddels nieuwe koelvloeistofsensor geplaatst en storing is eruit. Rechter voorraam gaat weer open (stekker van deur was compleet geoxideerd). Logo's voor en achter opnieuw gespoten. Na de vakantie achterdeur vervangen en missende zijskirt spuiten en monteren. Daarna maar eens met de rdw contact opnemen ivm invoeren. To do list is nog grote beurt incl distributie e.d., oliezeef in carter, koplampen en lak laten polijsten etc etc.....ben nog wel ff zoet ermee
Jammer dat er geen forum houders zijnLeuk wagentje, welkom. Kentekenhouder achter vervangen voor eentje zonder afgeplakte rand met reclame
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.