Natuurlijk!Wat nou als ie ja zegt
Ga je t dan echt opsturen?
Ik vind wel een nieuwe op een Poolse sloop site, en in de tussentijd zet ik er een 7r stuur in.
Natuurlijk!Wat nou als ie ja zegt
Ga je t dan echt opsturen?
Mee eensHeb je er niet eentje met knopjes aan beide kanten?
Anders zou ik het zelf de moeite niet waard vinden om te doen, om enkel 1 kant met knopjes te krijgen.
Ik kan helpen met het plaatsen omgeving midden nederland
Kleine update: ik ga waarschijnlijk voor dit stuur. De GT, GTI R-line sturen zijn veel te duur. Wat vinden jullie? Ik vind dit stuur mooier dan mijn huidige. Voor mij is het belangrijk dat ik het volume kan aanpassen en nummers kan skippen zonder mijn handen van het stuur te halen. Alleen zoek ik iemand die me kan helpen met het plaatsen en coderen (als dat nodig is). Let me knowww
Zijn er wel maar beetje duur. Wat ik nu heb op gevonden;Heb je er niet eentje met knopjes aan beide kanten?
Anders zou ik het zelf de moeite niet waard vinden om te doen, om enkel 1 kant met knopjes te krijgen.
Zeker! Ik vond dat eerste stuur ook wel goed voor €50, want ik wilde in totaal niet meer dan €200 uitgeven aan het stuur + montage... Maar nu is het uiteindelijk het dubbele geworden....Mooi, uiteindelijk heeft het je wel een mooier stuur opgeleverd.
Thanks! Ik hoop het anders was alles voor niks geweest xDMooi stuur heb je nu gevonden. Ga je zeker plezier van hebben
Zeker, pech Ach ja, goedkoop = duurkoop... Zeker! Het is nu even druk met verjaardagen en trainen (er staat namelijk een Viking Run op de planning). Daarna gaat het mooie stuurtje erin. Heeeeel misschien ga ik het nog customizen... Wie weet... Wie weet..Zo wat een pech van je eerste stuur zeg grrrr, moet je daar dus ook al naar kijken.
Gelukkig een mooier stuurtje kunnen vinden en hopelijk kan je je hem snel (laten) monteren.
Jaaaa asap! Ik dm je met een datum wanneer ik kanwanneer kom je dan
Goede keuzeUpdate part quattro (FInal Update):
Het stuur zit erin! Met dank aan @iichel Alles werkt, top! Maaaaaaar....Het ledje van het 'OK' knopje is kapoet. Jammer dan, vind het zo prima zo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.