Nieuw uiterlijk MyPolo

Johan

Beheerder
Hey allen,

Nieuw jaar, nieuwe look voor MyPolo.
Grootste reden voor de wijziging was het thema dat we gebruikte die nooit uit beta fase zou komen. Nu hebben we gewoon het originele thema van Xenforo.

Je kunt in de stijlen kiezer ook een aantal andere kleuren kiezen en je kunt instellingen aanpassen voor licht/donker thema of deze op 'Systeem' instellen zodat hij jouw device voorkeuren volgt.

Als er nog fouten of verbeteringen zijn, post ze hier :)

Veel forum-plezier weer dit jaar!

Ziet er goed uit! Ik zou graag een optie hebben om in een keer bezwaar te maken tegen alle legitiem belang ipv alles een voor een uit te vinken bij de cookies

VW  Polo AW 
Ziet er keurig uit Johan!

Als ik een suggestie zou mogen geven, zou ik aanraden om naast PayPal ook bijvoorbeeld iDEAL als betaaloptie aan te bieden voor het premium account.

Ik heb bijvoorbeeld geen PayPal-account en daardoor kan ik momenteel geen gebruik maken van het premium abonnement. Ik denk dat het meer mensen stimuleert om een premium account af te sluiten. Zeker omdat het al vanaf 50 eurocent per maand kan!

Volkswagen  Polo 6C 
Weer lekker bezig Johan en team.
Iets wat ik mis, net als de vorige keer is dat het knopje (en eigenlijk die hele regel) nieuwe berichten,
komt pas weer in beeld als je helemaal boven bent in een pagina.
Die zou van mij altijd, of bij 1 stukje omhoog scrollen alweer zichtbaar mogen zijn.
Wel heel blij met de donkere thema's, grijs of diep zwart.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Ziet er keurig uit Johan!

Als ik een suggestie zou mogen geven, zou ik aanraden om naast PayPal ook bijvoorbeeld iDEAL als betaaloptie aan te bieden voor het premium account.

Ik heb bijvoorbeeld geen PayPal-account en daardoor kan ik momenteel geen gebruik maken van het premium abonnement. Ik denk dat het meer mensen stimuleert om een premium account af te sluiten. Zeker omdat het al vanaf 50 eurocent per maand kan!

Je kunt Johan ook een PM sturen dan kan je het overmaken via de bank !

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!