Nieuwe achterlichten Polo 6R?

Smaken verschillen natuurlijk ik vind die donkere 6R achterlichten uiteraard heel mooi. de oplossing die jij hebt gedaan heeft ook wel wat gewoon meer rood maar toch donker...en je kunt het zo eraf halen mocht de volgende eigenaar dit niet mooi vinden :)
 
Hierbij alle 2 de achterlichten afgeplakt... De linker moet nog een keer overnieuw gedaan worden, maar op de foto is het niet te zien, paar schoonheids foutjes ;)

[resize=600:31xwnj1v]http://img268.imageshack.us/img268/8035/img2011052800021.jpg[/resize:31xwnj1v]
 
@ Snowdude,
Van het losse achterlicht?

@ Mauri,
Als je van de week tijd hebt, kunnen we wel die linker overnieuw doen

Zit er aan te denken om misschien ook het 3de remlicht te doen, maar dat moet ik even zien nog...
 
Hmz...

een maat van mij, heeft ook met een polo 6r gereden. Helaas is deze perto :cry: ...
Maar hij had dit :

remcospolo2-1.jpg



Nu, ik vroeg hem hoe hij dit gedaan heeft of waar hij ze gehaald had. En hij wist me te vertellen dat hij dit resultaat kreeg door er gewoon weg een donkere kousenbroek uit het kruidvat over te trekken... :shock:
Was beetje verbaast, hij zweert erop dat het waar is en gaat het bewijzen waneer mijn polo er is.
Of ik het zo zal laten hangt van het resultaat af. Maar vond het gewoon vreemd, een kousenbroek of panty daar heb je toch zo een ladder in :roll: Hoe kan dit dan gewoon heelhuids blijven over je lichten :shock: .
Ik vind het echt iets raars in ieder geval.

Edit: zie net het kentekenbewijs staan... ondertussen heeft hij toch al het nieuwe europees kentekenplaat dus verdoezelen is toch niet meer nodig? Zal waneer ik nog eens foto's upload er echter proberen op te letten :oops:
 
@ Bas: Laat eens weten hoe het gegaan is dan Big Grin . Ben erg benieuwd, mij kan je er gewoon niet van overtuigen dat die gewoon zonder laddertjes of haperingen over je lichten blijven zitten. Na er natuurlijk enkele weken/maanden mee rond te rijden. Dan bedoel ik dus steenslag, hagel etc etc ...

@ Polootje:
Heel donker zijn ze inderdaad wel ja! Daarmee ik ze hoogstwaarschijnlijk niet zal laten zitten waneer die vriend het eens komt bewijzen dat het kan :roll: ... Gezien het een zwarte polo word, ben ik beetje bang dat het te zal worden.

Vind de lichten van KYC wel erg mooi, en de manier van mitchi3 staan ook erg netjes op een zwarte auto... Dus heb nog veel mogelijkheden ^^
 
Panty/kous is dat niet te donker dan? volgens mij kan je daar voor aangehouden worden..dus beter dat je die folie gaat gebruiken...of de donkere achterlichten
en plus wanneer het gaat regenen...gaat dat ding stinken of verkleuren...
 
Haha! Dat van de panty deed ik vroegah altijd bij me scootah!
Dat ga ik nu echt niet meer bij me auto doen...

@ Snowdude,
Hoop dat deze goed zijn voor je... Ze zijn wel van de slechtste overgetrokken lamp! (Kijk maar goed naar de afwerking boven)

[resize=600:15ldi1gp]http://img685.imageshack.us/img685/7088/sam1510.jpg[/resize:15ldi1gp]

[resize=600:15ldi1gp]http://img263.imageshack.us/img263/1289/img2011052700016.jpg[/resize:15ldi1gp]
 
Ja, het is niet zozeer mijn bedoelingen om dat echt te gebruiken... Want ik ben er zowiezo al niet voor te vinden.
De jongen in kwestie ging alleen eens komen tonen dat het kon Big Grin
En zit iets in, over dat stinken en verkleuren. Had ik nog niet aan gedacht ^^
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!