m1karabijn
Premium lid
Waarom leg dat is uit?
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom?Welke maat zoek je?
Kijk eens naar Toyo Proxes T1R. Ik heb daar hele goede ervaringen mee. Plakt aan de weg. Toyo maakt al jaren prima banden. Is de Japanse Michelin zeg maar.
Van de A merken zou ik Pirelli, Dunlop, Vredestein en Continental sowieso links laten liggen.
Waarom de A merken links laten liggen?waarom wat? Wat bedoel je precies?
Tja je reactie zegt genoeg. Vroeg jij om advies in dit topic? Wat is jou ervaring met banden leggen en uitlijnen? Of ben je gewoon eindgebruiker?Dank voor je advies verder zal ik er niet op in gaan.......het is jouw waarheid.
Kan je ervaringen onderschrijven, heb 4 sets liggen met 4 verschillende merken erop en letterlijk alles wat je hierboven hebt gezegd is gebeurd. Heb recent 4 vredesteins gemonteerd die alle 4 hoogteslag hebben terwijl er altijd normaal mee is gereden. Zit nog 5.5mm op maar sta op het punt ze eraf te halen omdat er gewoon niet mee te rijden valt op de snelweg.Tja je reactie zegt genoeg. Vroeg jij om advies in dit topic? Wat is jou ervaring met banden leggen en uitlijnen? Of ben je gewoon eindgebruiker?
Is dit een overhoring?Wat verstaan jullie onder cubben en hoogteslag ?
Cuppen:Wat verstaan jullie onder cubben en hoogteslag ?
Oke zaagtand idee ,ik dacht dat het door slechte schokbrekers komtCuppen:
Cuppen banden onregelmatig bandenslijtage heet cuppen
Cuppen wordt veroorzaakt door onregelmatig bandenslijtage. Op de randen van het loopvlak vindt zaagtandslijtage plaats. Lees hier hoe cuppen voorkomt.www.tuning-gids.nl
Hoogteslag:
Alles over autobanden | ANWB
Op deze pagina vind je alles wat je wilt weten over autobanden. Lees het antwoord op vragen als: Welke autobanden kan ik het best kopen? Wanneer zijn mijn banden nog goed? Wanneer moet ik mijn autobanden oppompen? Wat is het nut van een bandenlabel? Ook vind je hier onze ANWB bandentests.www.anwb.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.