nieuwe DRL ledverlichting van xenonlamp.nl

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Ik had vorige week gevraagd of Erno van Xenonlamp ook spierwitte canbus DRL ledverlichting had. Die zou hij deze week dus binnen krijgen. Gistermiddag kreeg ik een mailtje met de vraag wat mijn adres was, hij had ze namelijk binnen. Vanmiddag lagen ze dus in de bus en ik heb ze meteen gemonteerd. Ze zijn superfel, maar dan ook echt superfel en spierwit. Op de foto's kun je wel zien dat ze spierwit zijn maar niet hoe fel ze in werkelijkheid zijn.

nieuwe drl 008.JPG

nieuwe drl 012.JPG

50w LED remlicht/achterlicht BA15s wit.
 
Hoi,

wil ze ook wel bestellen, echter heb ik een polo first edition . Deze heeft een andere bumper.
Weet iemand hoe het lampje vervangen kan worden bij de nieuwe bumper model 2014 en of in dit first edition model 2014 ook de plus en min verwisseld dienen te worden.

vwpolodriver
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!