nieuwe einddemper POLO BLUE GT DSG

Zo nu heb ik eindelijk me nieuwe einddemper eronder laten zetten door jelmer van jmtuning
Hij klinkt echt precies zoals ik het wou hebben:)
Vooral met schakelen hoor je echt nu goed die dsg FART echt zoo tof!
Geluid is echt zwaarder geworden maar net ff iets meer als standaard dus echt zeker een aanrader!
Zie foto's garage voor de nieuwe uitlaat.

greetzz bob
 
waarom is deze nieuwe einddemper beter, mooier ?? op de foto zie ik niet zoveel verschil, zal het geluid wel zijn maar wil het graag even horen van een ervaringsdeskundige, gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Bob, is er nu geen vermogensverlies, verstoring door verkeerde meting van de labdasonde oid. Motor en dempers cq uitlaten zijn nog al eens kritisch op elkaar afgestemd wat weer terug te herleiden is in het motormanagement. En wat belangrijk is als er wat fout gaat, de garantie. Ben gewoon benieuwd of je je daar in hebt verdiept. Gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
waarom is deze nieuwe einddemper beter, mooier ?? op de foto zie ik niet zoveel verschil, zal het geluid wel zijn maar wil het graag even horen van een ervaringsdeskundige, gr. Hans
Je zie dat er een hele nieuwe demper opzit met een chroom ssierstukje.
en ja ik vind hem beter en geluid al helemaal.
top oplossing als je geen gezeik met de garantie wil maar wel een iets dikker geluid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!