Zojuist op de website van Navigation.com de nieuwe kaarten gezien voor de Discover serie.
Meer info vind je hier.
Veel succes en plezier met de update.
Meer info vind je hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaliter komen in mei en november de updates uit, dus ja ... ik liep al een maandje met enige regelmaat de website van navigation.com in de gaten te houden.Eindelijk, heb meerdere keren met volkswagen en Here contact gehad..
Here zei op een gegeven moment dat ze geen kaarten voor vw maakten en vw kon mij nergens antwoord op geven.
Krijg jij hier meldingen van of houd je het gewoon elke dag in de gaten?
Ja, voor een auto die net 3 weken geleden nieuw is geleverd is dat wel een schandalig slechte service.Ookal zit je polo in garantie bij de dealer mag je dokken .schandalig...
Ik heb alleen een tablet ..
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Werk in de keuken dus geen laptop op het werkIs er geen kennis of even op je werk?
Is een bestandje van 14 GB, even op je sd kaart zetten en klaar
Inmiddels een gesprek met de dealer gehad .Ja, voor een auto die net 3 weken geleden nieuw is geleverd is dat wel een schandalig slechte service.
Toch niet bij de Vallei Auto Groep gekocht mag ik voor je hopen?
Zojuist op de website van Navigation.com de nieuwe kaarten gezien voor de Discover serie.
Meer info vind je hier.
Zelf al getest?De nieuwste navigatie upgrade voor de discovery navigatie (VW,SEAT,Skoda)
http://infotainment-cdn.skoda-auto.c...5_EU1_2018.zip
Bij mij werkt het het gewoon ( Polo Blue Motion 2017) ; sd kaartje van VW leegmaken, de 2 nieuwe bestanden er op zetten en doet het zonder problemen.Zelf al getest?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja naast Volkswagen heb je ook nog andere merken zoals Seat en Skoda die dezelfde hardware en software gebruiken en Skoda is meestal de eerste die deze upgrade op het net plaatst. (versie 0915).En weet je al of het werkt?
Vind het wel vreemd dat hij nog niet op navigation.com staat..
PS Kijk maar eens bij de Seat club, seat-online.nlTja naast Volkswagen heb je ook nog andere merken zoals Seat en Skoda die dezelfde hardware en software gebruiken en Skoda is meestal de eerste die deze upgrade op het net plaatst. (versie 0915).
Vandaag ook hier geïnstalleerd ... werkt.Hij werkt inmiddels prima bij mij
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.