BlackPoloBM
Bekend lid
Geen inruil. Ik wil weten wat er ongeveer van de nieuwprijs af kan nadat je een auto nieuw hebt samen gesteld.Is ook afhankelijk van wat je in te ruilen hebt lijkt mij...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen inruil. Ik wil weten wat er ongeveer van de nieuwprijs af kan nadat je een auto nieuw hebt samen gesteld.Is ook afhankelijk van wat je in te ruilen hebt lijkt mij...
Lastig kiezen.. hieronder nog wat plaatjes. Overigens wijkt het in geval van Reflex Silver en White Silver veel af van de werkelijkheid.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Morgen nog even snel langs de dealer om de Reflex Silver te aanschouwen. Daar staat ook de Deep Black, helaas zonder R-line exterieurpakket en het Black Style Pakket (in geval van de Reflex Silver). Lastig kiezen.. hieronder nog wat plaatjes. Overigens wijkt het in geval van Reflex Silver en White Silver veel af van de werkelijkheid.
Reflex Silver
Reflex Silver 2
Deep Black
Ik heb exact dezelfde spec besteld in Deep Black Pearl . Wanneer wordt die van jou geleverd? Dealer zegt half januari bij mij.
Hallo allemaal,
Zojuist even mijzelf kort voorgesteld in de garage. Al langere tijd lees ik mee, maar nu heb ik zelf een vraag. Paar weken geleden nieuwe Polo AW besteld 1.0 TSI (115pk / handbak).
Specs o.a.
- R-line exterieurpakket
- Advance pakket (panorama dak, zij- en achterruiten getint, koplampen Led etc.)
- Style pakket (dakhemel zwart etc.)
- Spiegelpakket
- Winterpakket (stoelverwarming etc.)
- Active info display
- parkeersensoren
- Executive pakket
- Pamplona 17inch
- nog aantal kleinere opties
Nu heb ik hem in Deep Black besteld.. maar.. nu slaat de grote twijfel toe had ik niet beter Reef Blue kunnen nemen of White zodat het R-line pakket met zwarte accenten beter naar voren komt?? Ik kan nog op korte termijn wijziging doorgeven, r-line uitvoeringen worden pas 3/4 week geproduceerd.
Wat is jullie advies? Ik hoor het graag.
Aanpassing Black Style i.p.v. Style Pakket en White Silver i.p.v. Deep Black
Dezelfde specs? Hoorde dat de Polo's met Active info display pas in februari worden uitgeleverd.Ik heb exact dezelfde spec besteld in Deep Black Pearl . Wanneer wordt die van jou geleverd? Dealer zegt half januari bij mij.
Vet! Beetje Nardo grijzig. Hele dikke kleur.
Jammer alleen dat de 'kappen' om de mistlampen in de bumper zoals die bij 6C hoogglans zwart zijn bij deze generatie geen kappen meer zijn of in ieder geval in de kleur van de body. Maakt de voorkant meteen minder agressief, met een photoshopje opzicht wel weer leuk, weet ook nog steeds niet wat ik van die strip 'in' de grill moet vinden...
Dezelfde specs? Hoorde dat de Polo's met Active info display pas in februari worden uitgeleverd.
Hij wordt 10 januari afgeleverd inclusief active info display dus blijkbaar kan het wel!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.