Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn kenteken zit ingeklemd in de houder, het is simpeler om er een sticker overheen te plakken. Weet alleen nog niet welke tekst.Of je vervangt de kentekenplaathouder door een rand- en tekstloze kentekenplaathouder. Die kosten bijna niets, en staan veel mooier!
.... precies wat ik direct gedaan heb.
Net even gekeken op de site van Zijm, de occasions daar hebben inderdaad allemaal die sticker.
Waar hebben jullie de randloze kentekenplaathouders vandaan ? Hoe wordt de plaat in deze bevestigd ?
Ahhh nou dan zijn we er uit Je hebt gelijk, even gekeken op de occassionssite van Zijm. Het is inderdaad hun 'logo'. Hmm, ik denk dat ik ze er voorzichtig afhaal. En een 'cleane' kentekenplaat koop. Is zo vervangen inderdaad! Eentje zonder randen natuurlijk.
Mysterie opgelost
Waar hebben jullie de randloze kentekenplaathouders vandaan ? Hoe wordt de plaat in deze bevestigd ?
Ik zou gewoon naar de dealer gaan en vragen of ze die reclame rommel eraf halen. Heb je immers niet om gevraagd. Als er beschadigingen bij de verwijdering optreden is het teminste hun fout
...
Overigens: bij mij zat er alleen achter een houder met reclame; voor zat er al een randloze.
bij mij zit alleen achter een houder, voor is de plaat bij mij zo direct op de bumper geschroefd
Dan had ik direct een nieuwe plaat geeist! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er schroefjes door mn kentekenplaat heenzitten.
Nee, dat meen je niet! Hoe haalt iemand dat in zijn hoofd...
Dan had ik direct een nieuwe plaat geeist! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er schroefjes door mn kentekenplaat heenzitten.
Wees blij Bas, in België komen ze standaard met 4 mooie gaten. :sad:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.