Nieuwe velgen gekocht (vraag over naafdoppen)

V

Verwijderd lid 8124

Beste Lezers!

Sinds vandaag nieuwe velgen gekocht, wat vinden jullie hier van?! :)

Ik wil naafdoppen kopen om deze te vervangen voor VW naafdoppen.

Nou zit ik een beetje met de maatvoering.

Dit is wat ik op meet, weten jullie welke naafmaat of lengte moet hebben? 60mm?
20180522_124900.jpg 20180522_124850.jpg 20180522_124911.jpg 20180522_192935.jpg
 
Hoi ***,

Goed om te lezen, dat het gelukt is om een setje velgen aan te schaffen.
Ben er zelf geen fan van... maar dat is mijn mening.

Belangrijkste is, dat jij er blij mee bent! (Denk aan de stoepranden, nu je er velgen onder hebt zitten ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Hoi ***,

Goed om te lezen, dat het gelukt is om een setje velgen aan te schaffen.
Ben er zelf geen fan van... maar dat is mijn mening.

Belangrijkste is, dat jij er blij mee bent! (Denk aan de stoepranden, nu je er velgen onder hebt zitten ;))
Haha, dan ben ik toch erg nieuwsgierig welke velgen jij hebt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schermafbeelding 2018-05-23 om 07.29.54.png

Op mijn velgen zaten ook geen VW naafdoppen, 60 mm naafdoppen heb ik gekocht, maat van het gaat is 57mm. Ik heb ze besteld via onderstaande link. Duurde een week voordat ik ze binnen had.

http://www.aluo.nl/nl/naafdoppen-vo...kswagen-voor-originele-velgen-60-mm-4-stukken
@Sal Ik heb dezelfde naafdoppen besteld voor mijn nieuwe velgen, want ze zijn in deze maat echt nergens anders te vinden op internet, maar zijn het echt blanco naafdoppen met volkswagen stickers? Zoals er staat? En is het resultaat een beetje mooi met van die stickers? Want ik heb er toch mijn bedenkingen bij...

Complete volkswagen naafdoppen zijn echt niet te vinden met buitenmaat 60mm en klemmaat 57mm, alleen op deze website.. ze komen als het goed is morgen binnen
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!