Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen de 7 Clubsport en TCR hebben een mechanische sper. Polo heeft een elektronisch gestuurde, wat gewoon inhoudt dat gas wordt ingehouden en de remmen aan worden getikt.Nog iets anders. Heeft een Polo GTI een sper? Lijkt me anders wel een overweging waard met het vermogen dat je dadelijk hebt.
Ennnnnnnnn uiteraard is die ook al gepoetst door the one and only @capszz aka mr Drewsmotion hahaIk heb zeker een update!
De polo deed voor korte periode 363pk met hybrid turbo. Blok kon het ook aan. Alleen de ontsteking bleef een probleem met grotere turbo. Dus weer terug naar stage 2 gegaan 283pk. Aangezien ik dit te weinig vermogen vond en het verveelde. Een 2018 rs3 gekocht. Die ik inmiddels aangepast heb naar stage 2 met 550pk 700nm. Dus geen polo meer in m’n bezit!
Heel vet, en tof dat je nog even een update doet ook al is dat niet met een Polo haha! Zit zelf ook te kijken naar een facelift RS3, maar vind ze nog iets te duur na de prijsstijgingen van het chiptekort 2 jaar terug.Ik heb zeker een update!
De polo deed voor korte periode 363pk met hybrid turbo. Blok kon het ook aan. Alleen de ontsteking bleef een probleem met grotere turbo. Dus weer terug naar stage 2 gegaan 283pk. Aangezien ik dit te weinig vermogen vond en het verveelde. Een 2018 rs3 gekocht. Die ik inmiddels aangepast heb naar stage 2 met 550pk 700nm. Dus geen polo meer in m’n bezit!
Na de supercharger swap op de Cooper S van mn vrouw had ik ineens ook een missfire.. Voor de swap hield de auto rond de 2500rpm even vermogen in, na de swap bleek dit een enorme missfire te zijn geworden. Mijn verklaring voor de missfire was een slechte kabel die pas is gaan doorslaan toen de verbrandingsdrukken zijn toegenomen door de hogere laaddruk. Hierdoor meer weerstand om t vonkje te maken en bleek dat de weg door het verouderde rubber van de bougiedop een stukje minder weerstand had.misfires merk je vaak wel vrij makkelijk
Hi Nigel, welkom !hey allemaal,
Na een heleboel ge-googled te hebben kwam ik uiteindelijk toch wel hier uit op het forum, ik rij een 2019 polo ze gti ( foto bij gevoegd ) . Na toch enige tijd er in gereden te hebben met zo’n 250pk begon het vermogen toch wel te “vervelen” of laat ik zeggen het smaakte naar meer. Nu loopt het het en der toch echt uit één wat er uit de DKZA motor gehaald kan worden qua vermogen, dus wellicht is er iemand van jullie hier daar mij meer over kan vertellen? Ik heb 24/25 januari een afspraak staan bij van Vugt tuning. Voor hen is dit ook relatief nieuw.
Maar wat heb ik nu aan mijn auto gedaan :
Is38 hybrid oftewel deze turbo kan tot 525pk
Loba hpfp
Wagner tuning intercooler
Mst intake
Dv+
Hfs turbo muffler & elbow.
Apr bobines & bougies
Milltek catless downpipe + opf delete & catback.
Ik ben dus erg nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren bij de tuning, je ziet het uit een lopen van 350 tot 410 pk. Dus ik ben Benieuwd naar jullie mening of eventueel adviezen?
Mocht er interesse zijn heb ik na die data een Remus catback ter beschikking .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.