Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Nee daar zitten 2 blanco plaatjes naast( waar die dus zou moeten zitten ) ik heb wel de nieuwe RNS daar zit bluetooth al in, heeft aux aan de voorkant en in t dashboard kastje zo een media usb aansluiting.
 
Vandaag de R32's onder de R-line geschroeft. Ik vind het super staan ! Big Grin
Nu zoeken naar een adres om ze mooi hoogglans zwart te laten coaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staan er goed onder Noel. Omtrent het hoogglans laten coaten dat kan je heel makkelijk zelf doen en het is nog goedkoper ook nog.
Een collega/vriend van mij heeft het met plastidip gedaan in Mat zwart.

901545_541058255935570_1131323040_o.jpg


Je kan een hoogglans effect creëren door er Plastidip Glossifier over te spuiten. Voor dit hele plaatje voor alle 4 je velgen ben je zo rond de € 100,- kwijt.
 
Staan er goed onder Noel. Omtrent het hoogglans laten coaten dat kan je heel makkelijk zelf doen en het is nog goedkoper ook nog.
Een collega/vriend van mij heeft het met plastidip gedaan in Mat zwart.

901545_541058255935570_1131323040_o.jpg


Je kan een hoogglans effect creëren door er Plastidip Glossifier over te spuiten. Voor dit hele plaatje voor alle 4 je velgen ben je zo rond de € 100,- kwijt.

ziet er goed uit moet ik eerlijk zeggen ! ik ben al een tijdje fan van het spul, vroeg me al af of het ipv mat ook hoogglans kon zal er eens naar kijken !
 
Ik zou hem in 1x goed laten coaten of spuiten. Plasti dip is leuk maar niet al te mooi. Mat zwart zal het mooi staan maar glanzend is het lelijk.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!