Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa klopt stonden op marktplaats als et38 maar zijn dus et 33, de beste verkoper keek verkeerd. Die 5 et maaktte voor mij niet uit.Weet je dat zeker dacht ET38. Zo stonden ze tenminste op Marktplaats
Ja ondanks de beperkte keuze voor de Polo was het ook bij mij twijfelen.Vette velgIk was aan het twijfelen tussen deze van OZ en de OZ rally/racing. Het is dus het laatste geworden.
ja idd dat centraal deksel vind ik ook wel heel mooi, en zwarte op mijn witte polo had ook niet misstaan. twas een moeilijke beslissing.Ja ondanks de beperkte keuze voor de Polo was het ook bij mij twijfelen.
De rode accenten en de centrale deksel vind ik nog extra mooi bij de GTI staan.
Had ze ook in het grijs genomen maar hier liep ik toevallig gebruikt tegenaan.
De Rally/Racing is nog zeldzamer/aparter op de Polo denk ik.
Ja zo blijven er altijd luxe problemen waar we tegenaan lopen. Donkergrijs is mooi op wit.ja idd dat centraal deksel vind ik ook wel heel mooi, en zwarte op mijn witte polo had ook niet misstaan. twas een moeilijke beslissing.
ik wou eigenlijk de zwarte rally/racing maar die zijn niet int zwart verkrijgbaar (wel voor busjes) dus was et twijfelen tussen de witte en de dark grey.. en ja ze zijn blijkbaar op de polo zeer zeldzaam in gebruik![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.