Goed bezig!2021!
Standaard Brescia 18" was et 51. De nieuwe zijn et 42. Velgen staan daardoor 15mm verder naar buiten, staat een stuk beter.Welke et waarde hadden je velgen dan?
Dat is de mooiste keuzeWellicht laat ik de mallory 17” eronder zetten.
Mooie velgen! En ook heel tof met die geblindeerde koplampen.Hier mijn nieuwe velgen JR38 8,0x18, met michelin pilotsport 4 225x40
Hadden er eigenlijk eind vorig jaar al onder gemoeten maar achter paste het niet dus moest afgedraaid worden.
Op de laatste foto ook met getinte koplampen, mistlampen en logo.
diepe of concave velgen al goed en wel (wel mooi) maar een getrokken band op een velg,, goed om je mooie velgen tegen de stoep te schrapen, laat staan dat het goed is voor je band, en de wegligging en rijgedrag(veiligheid)Ik houd van diepe en/of concave wielen, jammer dat de Polo niet zo veel plaats heeft als de Audi. 10,5 J ET25 das pas lekker breed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.