toch redelijk wel wat aan te passen hoor
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI
Polo AW 2019
Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen.
PRO Pack.Oh dacht dat het voor een gti wel mee viel er is ook al wat aangepast bij mij.
En wat zijn de kosten en welke is verstandigste om te kopen je hebt er verschillende zie ik.
nee maar ik heb de ultimate pack, betaal je wat per jaar en dan zijn alle one click apps gratis@dov de oneclick apps zijn nu niet meer gratis toch?
De gratis filmpjes zijn uit de app verwijderd (bij de pro dan)
Oké zo werkt dat.nee maar ik heb de ultimate pack, betaal je wat per jaar en dan zijn alle one click apps gratis
Ik heb em jaren terug voor 60 euro aangeschaft, 40 voor de dongle 20 voor de pro licentie, huidige prijzen zullen uiteraard hoger liggen, dat had ik niet nagekeken.Je zegt 60€ maar de pro is nu 104€ maar goed het is idd wel makkelijk lijkt me ben alleen bang dat ik snel de boel verknal ben soms nog al impulsief haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.