Het is handmatig met stelmotor dus dat knopje links in je dashboard met 0 1 2 3 standenMaar die dectane lampen hebben wel elektrische/ automatische hoogte regeling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is handmatig met stelmotor dus dat knopje links in je dashboard met 0 1 2 3 standenMaar die dectane lampen hebben wel elektrische/ automatische hoogte regeling?
Maar die dectane lampen hebben wel elektrische/ automatische hoogte regeling?
Maar die dectane lampen hebben wel elektrische/ automatische hoogte regeling?
Ik heb effe een ander soort vraagje tussen door ik had net iemand aan de telefoon en die had alle lampen vervangen in zijn BM door led met canbus en zei dat op een dag zijn binnen verlichting het niet meer deed en is dus naar de dealer geweest en zijn boordcomputer moest vervangen worden en omdat hij zelf de lampen heeft vervangen door led met canbus de kosten zelf moest betalen ...nu mijn vraag is dit mogelijk??
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.