Oem speakers bijplaatsen

Hallo iedereen,

De VW Polo Life die ik bezit heeft helaas alleen de 4 speaker opstelling.
Nu zag ik dat 2 oem speakers maar 10 euro kosten en mijn vraag is:

Hoe moeilijk is het om 2 bij te plaatsen in de achterdeuren? Of heeft iemand hier ervaring mee en wilt mij hierbij helpen? :)

Heb in de VW Polo Life Business gezeten met de 6 speaker opstelling en het verschil was groter dan ik dacht. Veel betere bass en alles was meer in balans. Zou graag dit ook in mijn auto willen.

Hoor het graag van jullie.
 
Volkswagen  Polo  1.0 95 PK 
Dit systeem zit ook in de golf met 6 speakers opstelling. Vraag mij af of de auto niet meteen de 2 speakers herkent. Lijkt mij apart als VW verschillende software versies gebruikt. Breder ondersteunen lijkt mij goedkoper.
 
Volkswagen  Polo  1.0 95 PK 
Lijkt me vooral best wel zonde om standaard speakers te monteren als je aan de gang gaat. Pak dan direct een goed setje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Bij mij ook gedaan, radio gaf wel op alles geluid maar fader bleef onbereikbaar.

Wat je moet doen:

Kabels van radio naar b pilaar en bijprikken in de stekker in je pilaar.
Deur open maken, ook draden erbij en in die stekker prikken en op de speaker.

Oem zit de speaker, zoals gezegd, met popnagels vast.

Als laatste met vcds de radio laten weten dat er twee speakers bij zijn gekomen.
 
Dit systeem zit ook in de golf met 6 speakers opstelling. Vraag mij af of de auto niet meteen de 2 speakers herkent. Lijkt mij apart als VW verschillende software versies gebruikt. Breder ondersteunen lijkt mij goedkoper.
Niet geïnstalleerd functies staan vaak uit.
Je zult het dus wel, dmv vcds, even aan moeten vinken/wijziging.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!