Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
idd, zoals in het boekje bij de aw met warme motor.Wat mij is opgevallen na de laatste 30.000 km beurt.
Als ik m'n oliepeil controleer, altijd bij een warme motor zoals in het boekje staat.
Maar bij een koude motor staat m'n motoroliepeil precies tussen de min en de max.
Wilde dus bijna gaan bijvullen scheldend op mijn VW garage dat hij er te weinig ingegooid had.
MAAR bij een warme motor staat ie nipt onder de max!
Dus let op met bijvullen en meet je peil bij een warme motor, anders krijg je een rookbommetje
Beetje uitzoek werk kan je zelf doen.Graag zou ik weten of mijn polo is uitgerust met een roetfilter. Ik heb een motor zonder turbo. L-699-DG
Ik onderbouw mijn antwoord graag, (zou iedereen moeten doen imo.)Bedankt voor de uitvoerige informatie wel ingewikkeld
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.