Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat niet aan en zelfs een melding die kan uitlezen met vcds jaHoe zit het eigenlijk met de werking van de climate control/airco?
Als bv koudemiddel airco op is krijg je dan een melding of slaat je airco dan niet aan als je airco inschakeld?
Om hierop aan te sluiten. Is er iemand of kent iemand een goed adres om de airco (CC) te laten bijvullen? Regio Apeldoorn
Thanks voor de tip! Gelijk nog een afspraak gemaaktEuromaster heeft nog aanbieding van €75.- maand mei, ik ga morgen bijvullen
Euromaster heeft nog aanbieding van €75.- maand mei, ik ga morgen bijvullen
Ik zie op de site € 90,- staan.Thanks voor de tip! Gelijk nog een afspraak gemaakt
Denk dat de Polo ergens tussen de 350-500 ligt, kom je bij 450 gram alsnog uit op 90 + 22euro.. Aircoservice kost elders volgens mij minimaal wel 130 euro dus je bent iets goedkoper uit..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.