Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Ik vertrouw deze niet helemaal.
Verkoper is pas 1 maand actief op MP, maar heeft wel behoorlijk prijzige delen van auto's in de aanbieding.
En alleen een telefoonnummer.


Als ik twijfel over een verkoper, google ik vaak het telefoonnummer, levert in veel gevallen snel wat extra informatie.
In dit geval levert het alleen mp-advertenties op, maar bij enkele daarvan staat "alleen ophalen". Kennelijk heeft de verkoper daar geen problemen mee, dat geeft je als koper toch weer een stukje zekerheid.
 
Super man. gefeliciteerd.

Zit het toch eindelijk allemaal mee he, hahaha

Ja, de stoelen zijn gloednieuw. Het lijkt wel alsof er nog nooit iemand op heeft gezeten.

Hij zegt dat er ook airbags in zitten en ik heb m gewoon vertrouwd, weet namelijk niet hoe je dat kunt zien. Maar ik denk wel dat die er gewoon bij zitten.

Iemand enig idee hoe ik dat kan zien?
 
Ja, de stoelen zijn gloednieuw. Het lijkt wel alsof er nog nooit iemand op heeft gezeten.

Hij zegt dat er ook airbags in zitten en ik heb m gewoon vertrouwd, weet namelijk niet hoe je dat kunt zien. Maar ik denk wel dat die er gewoon bij zitten.

Iemand enig idee hoe ik dat kan zien?
Gefeliciteerd!! De aanhouder wint!
Goed in de Polo gekregen?

Als je even de zijwangen van de stoelen voelt (waar de airbag-label zit) kom je er zo achter, zit er een groot gat dan zit er geen airbag in. Hij moet dus vlak aanvoelen.
Ook alle knoppen en gordel onderdelen aanwezig?
 
Ik kan het setje niet monteren. Ben daar veel te "dom" voor. Big Grin
Moet nog iemand vinden die dit voor mij zou willen doen.
Ik zal de zijwangen maar eens gaan voelen morgen.
Ik heb niet echt gelet op de gordels eigenlijk. Ik zag er in ieder geval 1 aan hangen, maar zal morgen eens goed naar de andere kijken.
Knoppen? Welke knoppen?

De verkoper had trouwens ook een GTI achterbumper liggen. Hij zei alleen dat hij morgen mogelijk een koper had. Als deze koop niet doorgaat neem ik het van hem over.
 
Ik kan het setje niet monteren. Ben daar veel te "dom" voor. Big Grin
Moet nog iemand vinden die dit voor mij zou willen doen.
Ik zal de zijwangen maar eens gaan voelen morgen.
Ik heb niet echt gelet op de gordels eigenlijk. Ik zag er in ieder geval 1 aan hangen, maar zal morgen eens goed naar de andere kijken.
Knoppen? Welke knoppen?

De verkoper had trouwens ook een GTI achterbumper liggen. Hij zei alleen dat hij morgen mogelijk een koper had. Als deze koop niet doorgaat neem ik het van hem over.

Geloof me: als zelfs ik het kan, dan kan jij het ook
 
Hij heeft ook nog een GTI stuurtje liggen, als hij wil zakken in prijs heb ik daar wel interesse in.

Ik bedoel de knoppen om je stoel rechtop te zetten, grote ronde schrijf onder de airbag. En verder ff kijken naar afdekkapjes. Als je wat mist, dan heb ik een donor-interieurset..

Monteren is echt niet moeilijk, misschien moeten we af en toe een klusmeeting houden. Die is op het Lupo3L-forum ook al een aantal keer gehouden.
 
Alles komt toch nog goed als hij hem niet verkoop ben benieuwd naar je interieur man!

Ik ben ook benieuwd hoe het eruit zal komen te zien in mijn auto en helemaal hoe het zit.
Mijn vriendin vindt mijn huidige stoelen namelijk niet zo lekker zitten.
Dus dit is dus een hobbykoopje die mogelijk zelfs mijn vriendin leuk gaat vinden Stick Out Tongue

Ik kon het niet laten en heb het interieur net even gecheckt. De airbags zitten er inderdaad in en ook de gordel is aanwezig.
Ik schrok alleen even omdat er maar 1 gordel bij zat en er horen er 2 te zitten.
Alleen ben ik er achter gekomen dat 1 gordel vast aan de auto zit doordat ik met een bonkend hart naar de auto ben gerend om te kijken hoe de gordels in mijn auto zitten. LOL!!!
 
Hij heeft ook nog een GTI stuurtje liggen, als hij wil zakken in prijs heb ik daar wel interesse in.

Ik bedoel de knoppen om je stoel rechtop te zetten, grote ronde schrijf onder de airbag. En verder ff kijken naar afdekkapjes. Als je wat mist, dan heb ik een donor-interieurset..

Monteren is echt niet moeilijk, misschien moeten we af en toe een klusmeeting houden. Die is op het Lupo3L-forum ook al een aantal keer gehouden.

Oh dat. Ja alles zit erbij. Het ziet er echt heel netjes en nieuw uit. En ik heb jouw tekening gebruikt om het in de auto te zetten. Ik ben verbaasd naar de ruimte van de Polo. Ik had zelfs nog veel ruimte over. Ik had verwacht dat ik als een opa tegen m'n stuur aan moest zitten tijdens het rijden, maar dat viel best mee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!