Deze was volgens mij al een keer gespot. Wat is de upgrade versie ?En weer een Ventura Chipbox voor de Polo 1.2 TDI Bluemotion, €125,- (de upgrade versie!);
? Chip tuning voor polo 6r bm 1.2 TDI vag - Volkswagen-onderdelen - Marktplaats.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze was volgens mij al een keer gespot. Wat is de upgrade versie ?En weer een Ventura Chipbox voor de Polo 1.2 TDI Bluemotion, €125,- (de upgrade versie!);
? Chip tuning voor polo 6r bm 1.2 TDI vag - Volkswagen-onderdelen - Marktplaats.nl
Dit is een andere dan ik eerder gespot heb.Deze was volgens mij al een keer gespot. Wat is de upgrade versie ?
Graag de link naar ebay danHmmm gaaf. Alleen heeft iemand al 40 euro geboden... Op ebay haal je dezelfde voor 58euro nieuw..
Dat zijn niet de originele
Dat zijn niet de originele
De originele vervangen de huidige kappen, die van ebay plak je er bovenop.
? VW Polo 9N 1.416V BBZ BJ.2003 voor onderdelen - Volkswagen-onderdelen - Marktplaats.nl
Mensen polo gti middenconsole + roosters volgens mij als ik het goed zie!
Ebay.de staat er vol mee!Ben opzoek naar Chrome pedaal kappen voor handgeschakelde bak wie ?
Die roosters heb ik vorige week al opgehaald, sorry peoples![]()
Ja die was nog prima volgens mij!Was de middenconsole nog wel goed?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.