Click clack aand done! Ik denk dat de lampen al weg zijn maar 75 euro voor een setje 6c lampen is zeker niet verkeerd
Click clack? Zet je overal relais tussen? [emoji14]Click clack aand done! Ik denk dat de lampen al weg zijn maar 75 euro voor een setje 6c lampen is zeker niet verkeerd
dat ziet er goed uit @IbifaHo ..Zien er geen 6c koplampen uit, eerder 6r. Je ziet duidelijk een chrome 'circel' als reflector terwjl de 6c reflectoren vierkant zijn. 6c koplampen zijn idd plug en ply. Heb ze oook op mijn 6r
Wie viel (bei dem stealer)?aber dabei brauchst du ja auch noch eine Satz neue Tursteuergeräte
Als je hem binnen hebt en gemonteerd, wil je me dan eens je ervaring hiermee laten weten?ik ga een setje proberen, is net even anders : http://link.marktplaats.nl/m941168144
Als je hem binnen hebt en gemonteerd, wil je me dan eens je ervaring hiermee laten weten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.